Panimoravintola Plevna


 Viime perjantaina siis työporukan kanssa oltiin Tampereen iloissa. Söimme ja joimme ensin Panimoravintola Plevnassa. Juomat olivat maistuvia. Itse päädyin siideriin kun olen enempi makean ystävä. Oluetkin olivat hyviä kun tiedustelin pöytäseurueen jäseniltä. Olin tilannut itselleni "Mallashärkää" ja se olikin varsin herkullinen annos! Pitihän minun ottaa siitä kuva, mutta klo 19.30 kun vihdoin sai apetta pöytään (lunssi klo 11.15), niin olin jo puolessa välissä ateriaa kun tajusin, että nyt se kuva jäi ottamatta. :)

 Kuvausvälineenä oli siis mun pokkari ja siinä olis vielä sellainen oma kuvaohjelma ruuan kuvaamiselle, että vähän harmitti! Annoskoot ovat sitten aika runsaat, että ihan pientä nälkää ei kantsi sitten lähteä sammuttamaan! :) Palvelu oli hyvää ja varsin nopeaa. Paikka oli näet ihan täynnä. Voinpa mennä tänne toisenkin kerran, jäi hyvät fiilikset!

Kommentit

Ninni sanoi…
Plevna on kiva paikka. Olen syönyt siellä monta maukasta ateriaa. Nälkäisenä jää kuvat ottamatta :D
Saraheinä sanoi…
Tuntuu, että Plevna on aina täynnä. Muutaman kerran olen poikennut siellä lasillisella elokuvissa käydessäni.
Anne sanoi…
Plevnasta ei tosiaankaan tarvitse nälkäisenä poistua!
Enpä ole siellä koskaan käynyt. Mukavaa, että oli onnistunut ilta.