Kuvia Hämeenlinnan keskustasta!


Hämeenlinnan kirkko


Skogsterin talo


Tekninen virasto


Piparkakkutalo, ravintola


Kirkkopuisto

Kuvat on otettu tänään 29.10. klo 8. Oli tänään koulutuspäivä keskustassa, joten räpsin muutaman kuvan odotellessani. Kellonajasta johtuen autoliikenne ja ihmiset lähes puuttuvat kuvista.

Kommentit

Sirkka sanoi…
Hauska päästä käymään Hämeenlinnassa! olen vain ohi ajanut joskus.
Saila sanoi…
On sielläkin upeita rakennuksia! En muistanutkaan, kun niin harvoin on tullut käytyä. Ihanat kuvat!
Pasi Lepola sanoi…
Tuossa ensimmäisen kuvan kirkossa minusta tuli kummisetä. :)
Harakka sanoi…
Hämeenlinna on kyllä kaunis kaupunki. On sielläkin aina silloin tällöin tullut käytyä.
Viime kesänä juuri käytiin.
Tiitsa sanoi…
Hämeenlinna on yksi lempikaupungeistani. Lukemattomat kerrat käynyt ja joka vuosi haluan uudelleen. Ihana kaupunki.
Villiviini sanoi…
Minulle melkein tuntematon kaupunki, vaikka oli äidin koti- ja koulukaupunki. Kiitos kuvista!
Pirkkoinkeri sanoi…
Olen vuosia sitten ollut hämeenlinnassa, mutta tuon patsaan kyllä muistan. On siitä kuvakin albumissa.
Saraheinä sanoi…
Hienot kuvat ! Hämeenlinna oli minun kotikaupunkini parinkymmenen vuoden ajan, vaikka siinä lähellä maaseudulla asuttiinkin.
JPK sanoi…
Tuon kirkon olen joskus sateessa kuvannut mutta näyttääpä siellä olevan paljon muitakin hienoja rakennuksia!
Juliana sanoi…
Beautiful architecture...
especially I like the church on the 1st pic!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject
Vivi Vinna sanoi…
Kiitos kuvista, ihanan näköistä tuolla Hämeenlinnassa! :) Muutenkin täällä on oikein paljon kivoja kuvia. :)