Minä itte ja kaukolaukaisin!


Olisi pitänyt laittaa sittenkin se tonttulakki päähän, vaan se oli niin surkeassa kunnossa kun on miehen perintöpipo v. -68.  Ostin jo tuossa kesällä kameraan kaukolaukaisimen, vaan tänään ekan kerran sitä kokeilin! Ei siis oo ollut mitenkään suuressa käytössä se vempain. Alunperin kai sen kanssa oli tarkoitus ottaa kuusta kuvia, mutta se on nyt vaan jäänyt. Kyllähän se toimii, mutta ei se mikään superherkkä vempain oo, elikkä mitenkään vaivihkaa sitä ei painella. Nyt te sitten oikeasti tunnistatte minut, jos satun tuolla kylillä vastaan tulemaan. Olen kuitenkin aika sokko ilman silmälaseja ja siksi tuo ilme on vähän kun olisi jo muutaman terästetyn glögin napannut (vaikka en siis oo). Otin mä vanhoilla rilleilläkin kuvan, mutta kun mä inhoan niitä rillejä...uusia odotellessa. 

Nyt mä sitten näillä kuvilla haastan muutkin blogien pitäjät paljastamaan todelliset kasvonsa! ;)


Tuli sellaisiakin ajatuksia vielä mieleen, että mun ikäluokan ja sitä vanhemmat elikkä tosi nuoria nekin niinkö vielä, ei oikein osaa olla kuvissa silleen rentona! Eipä tietty kun eivät oo tottuneet. Ei ollut kamerakännyköitä, eikä edes kameroita monellakaan nuoruudessa. No, yhdellä mun kaverilla oli, mutta mä olin jostain syystä kai silloinkin se kuvaaja!

Kommentit

Suvi sanoi…
Todella hyviä kuvia sinusta :)
Marru sanoi…
Hienoa, mukava tietää kenen kanssa sitä kirjoittelee, mähän oon paljastanut itseni monen monta kertaa jo ;D - Tuo on totta, kameran takana on paljon helpompaa olla, kuin siellä edessä kuvattavana!
Vikki sanoi…
Hauska tutustua!
Hienosti onnistuneet kuvat! Hyvinhän tämä poseeraus on sujunut, näytät ihan luontevalta.
Olenkin jo "paljastunut" ja paljastanut jopa senkin että tykkään karjalanpiirakoista :)
Uuna sanoi…
Kauniit kuvat olet saanut ja etenkin tämä toinen on minusta aika luonnollinen. Mitä nyt vähän puristat rannetta :-DDD No ei, kunhan kiusaan. Upea tumma tukka, juuri kuin minulla nuorena. Nyt on "muutama" harmaa tullut koristeeksi, muutenhan olen kuin tässä alapuolella ;-)

Hauska haaste. Minä mokoma kun myin canonini (EOS450D)keväällä ja olen odottanut uutta jo monta kuukautta. Olen yrittänyt sinnitellä pokkarilla, mutta vaikka se on uusi niin on se sintti. No, kai siinä sentään aikalaukaisin on...
Askartelin itte sanoi…
Hienot kuvat, minunmielestä olet luontevasti näissä kuvissa. Mie olen myös paljastunut, koko naaman kuvalla:)). Mutta tosi hyvä haaste, ei muuta kun ottamaan haaste vastaan:) Mukavaa viikonloppua.
Hyvät kuvat, mitähän käytit valaistuksena?
Tillariina sanoi…
Ihan vaan olkkarin kattovalot oli päällä. Tekivät aika isot varjot, vaan tässähän testailtiin kaukolaukaisinta, eikä silleen tarkoitus ollut mitään erityistä potrettia ittestä ottaa. Se tuli kaupantekijäisenä! :)
Pasi Lepola sanoi…
Yks, kaks, kolme, jos olisit laittanut tonttulakin päähän, niin neljä tonttua. :) Hienoa, rohkea rokan syö! Hyvä kohde kaukolaukaisimen kokeiluun. Selvästikin kameran linssin toisella puolella oleminen on opettanut sinuakin poseeraamaan vaikka muuta väität. Rohkeasti vaan muutkin tarttumaan haasteeseen, itsehän olen jo paljastanut. ;)
Eko sanoi…
Hei vaan 'Tillariina'...
Mukava tavata näin kasvokkain.
Me Ite - 'Mummo ja Mie' panimme itsemme 'likoon' maailmanlaajuisesti 15.5.2012.
Silloin oli saatava kuvia päivän tapahtumista.
Nohh.... eihän tuolla Mökillä muita - ite oli oltava mallina.
Nyt sitä sitten ollaan - Maailmalla...!
Että tämmöstä...!
Minä just tykkäsin noista varjoista, siksi kysyinkin valaistuksesta ;) Hyvät valot sun olkkarissa :) Kiitos vastauksesta :)