Paranemaan päin!


Taas näitä parin viikon takaisia kuvia tänne laitan kun ei oo uudempia sattuneesta syystä. No, eilen oli kyllä surkea päivä. Olin ns. flunssadepiksessä. Se on se kohta kun olet ihan täynnä sitä sairastelua, et jaksais yhtään enää makoilla ja levätä. Tuntuu, että paraneminen ei oo lähelläkään. Kiukuttaa kuin 4-vuotiaalla. No, tänä aamuna kaikki on lähes toisin. Nuha pois, päätä ei säre kun silleen ihan vienosti nakuttaen, maistaa ja haistaa jälleen!! Jee, kyllä tämä tästä jo nyt. Kuumetta on vielä ja keskivartaloa kolottaa kun olisi lumitöitä tehnyt oikein urakalla, vaikka ei oo.  Huomenna mä menen kyllä töihin, en jaksa lähteä ruikuttamaan lisää saikkua terkalta ja enköhän mä pari päivää jaksa kuitenkin. Ainoa mikä vähän jännittää, että iskeekö se keuhkokuume tähän jälkitautina kuten monesti on tehnyt. Minulla on astma ja silleen nuo keuhkot vähän surkeat. Paitsi olen kilttinä tyttönä ottanut pari kertaa päivässä tuota tulehdusta estävää piippua, vaikka ei keuhkot yhtään edes kiukuttele. Silleen ennaltaehkäisevästi siis. Kova oli tauti, en muuta sano. 

Lunta satoi viime yönä ja lisää on tulossa tulevina päivinä. Hmm...auto on kivasti peitelty, pitää sitäkin sitten viimeistään aamulla kaivella esille. Sorry, kun en ole jaksanut paljon kommentoida kenenkään päivityksiä, tämä kirjoittaminen on pikkusen vaikeaa petistä käsin ja ei tuo ajatustoimintakaan ole ollut viime päivinä ihan kirkkain. Olen aina kun olen jaksanut, niin kuitenkin käynyt postauksia lukemassa.



Kommentit

Ina sanoi…
Ota vain rauhallisesti. Keuhkokuumeen kanssa ei ole leikkimistä! Paranemisia!