Bloggerin kommenttiposti kenkkuilee...


Minä ja harakka ollaan nyt sangen hämmästyneitä, että oli parikin kommenttia mennyt nyt sitten tuonne roskapostiin, vaikka ihan tavallisia blogikamujen posteja olivat! Höh...ihan sattumalta ajattelin siihenkin lootaan katsoa tällä kertaa. Onkos muille käynyt näin?

Kommentit

Täytyypäs vilkaista itsekin sinne.
Saila sanoi…
On joskus, todella harvoin. Mutta olen valinnut kommenteista ilmoituksen sähköpostiin, sieltä näkee heti keneltä on tullut kommentti, niin osaa käydä nappaamassa sen pois roskiksesta.
Tiitsa sanoi…
Ei minulle ole sattunut moista, mutta kerran sain sinun kommenttisi sähköpostiin ja sitä ei ilmestynyt postaukseen ollenkaan.
Komean harakan olet taas saanut tallennettua.
Sarppu sanoi…
Sain jo yhden kiukkuisen kommentinkin siitä, että poistelen ihmisten kommentteja, vaikken ole yhtään kommenttia poistanut, harmittaa tuollainen että menevät väärään paikkaan :(
Harakka sanoi…
Mä en ole muuten moista edes huomannut katsoakkaan..pitääpä tarkistaa tilanne.
sini sanoi…
Täytypä vilkaista sinne, hyvä kun vinkkasit! minulla kangerteli eilen kommentointi blogeihin ja tänään ei uusi postaus tahtonut siirtyä sitten millään.
Ei ihme että Harakkakin hermostuu...
Suvikummun Marja sanoi…
Onpa siisti puku herra Harakalla!
Meidän harakat eivät suostu kuvattaviksi ollenkaan,jengi mellastaa vaan porukalla ruokintapaikalla!
Tosi harvoin menee oikeat kommentit roskiin, mulla on pari kertaa käynyt niin.
Meillä oli nettiyhteys poikki tänään koko päivän, mutta se ei kylläkään liity mitenkään roskaposteihin....

Hyvää huomista naistenpäivää!
Mustis sanoi…
Hieno harakka ja tosi tarkka kuva. Joskus on joutuu spämmiin aina jotakin roskapostin lisäksi, käyn poimimassa ne ylös.
Tuula sanoi…
Joskus sattuu kyllä jotkut kommentit menevän roskapostiin. Useimmiten samoilta lähettäjiltä. Mutta kun on aikansa kertonut, ettei ne sinne kuulu, niin alkavat tulemaan tavalliseen. Kummallista...
orvokki sanoi…
Eipä ole ongelmia. Orvokissa ei roskapostiin ole mennyt kuin ehkä 1-2 nimellistä kommia koko aikana, vaikka maailman ääristä sinne tulee kommeja. Mutta Villeissä Askelissa löytyy roskapostista väliin useitakin anonyymien kommeja.
Matkatar sanoi…
Empä ole minäkään huomannut katsoa roskikseen. Olen kyllä huomannut, että joskus kun itse haluaa laittaa kommentin, se ei meinaa millään lähteä.
Ompas muuten kaunis lintukuva, jälleen kerran! Kyselit siitä mun pokkarista. Olen käyttänyt aika paljonkin sitä myös ja olen ollut ihan tyytyväinen. Aluksi tuntui, että olisin voinut kevyemmänkin ostaa, mutta olen jo tottunut. Makro-ominaisuudet eivät ole kummoiset, mutta muuten ohjelmat ovat yllättävän hyviä. Käyttöliittymä on mielestäni surkea, eli sieltä on tosi vaikea välillä löytää jotain toimintoja ja se on muutenkin jotenkin epälooginen. Ihan hyvä peruspokkari!
Rauni sanoi…
Ei ole sattunut sellaista koskaan, ja harvemmit tulee edes tarkastettua.
Upea kuva harakasta!