Angry birdsejä ja vähän possuakin!



Mä en lapsena fanittanut mitään. Nyt mä tunnustan jonkin verran tykkääväni näistä Angry birdseistä! Pääsiäisen jälkeen paikallinen sittari möi suklaamunia puoleen hintaan. Pitihän mun 4 ostaa itselle! Ok. suklaata saa muutkin syödä, mutta lelut ovat mun! No, mä vien ne töihin ikkunanlaudalle koristeeksi tänään. Sen punaisen pehmolinnun viereen! ;) Yritin näitäkin kuvata makroputkella, mutta tuo muovikotelo ei oikein ollut paras tarkennettava.

Kommentit

Emileitha/Tarja sanoi…
Hyvin näkyy että ovat ärhäköitä tyyppejä
Pasi Lepola sanoi…
Mielenkiintoista, tunnetko hengenheimolaisuutta noiden lintujen kanssa? Mitkä ovat tunteesi noita ilkeitä possuja kohtaan, jotka varastivat lintujen munat? ;)

Kameran automatiikka hämääntyy noiden muovikoteloiden kanssa. Itse olen törmännyt samaan ongelmaan viskilasien kuvauksessa - fokus ei osu jos tarkentaa lasiin. Tarkennus täytyy siis kikkailla jotenkin muuten kohdalleen esim tarkentamalla pöytään lasi/muoviesineen alla.
Matonkude sanoi…
On sulla hauskat työpöytäseuralaiset päivääsi piristämässä :)