Lokinpoikasen terveiset!


Mies lähti lenkille Tervaniemeen ja kysyi, haluanko lähteä mukaan kuvausreissulle? Mä en käy siis juoksulenkeillä! :) No, tietty mä halusin, vaikka vähän oli jo varvas kipeä ja muutkin paikat kolmen tunnin tarpomisesta lähimaastossa aikaisemmin päivällä.

Yhä oli lokinpoikaset nälkäisiä ja ruokaa kuskattiin tasaiseen tahtiin. Norkoiltiin myös rantahiekalla ihmisten eväiden jämiä. Kai sitä muutaman murun niinkin saa.


Kuvasin jonkin verran myös sorsia ja kanadanhanhia, mutta niiden kuvat eivät oikein onnistuneet. Siitä syystä, että otti jossain määrin jo pattiin siinä vaiheessa. Joku nuorehko nainen näet tuli melkein silmille huutamaan, että "Kuvaa niitä paskoja, kuvaa myös niitä paskoja!!" No, mä vastasin, että "Taidanpa jättää kuvaamatta! Eiköhän me kaikki paskota ja en minä niitä (kanadanhanhia, 13 kpl) oo tänne tuonut!"

 Eikä kestänyt kun vähän aikaa ja sellainen 30-vuotias mies tulee puhelemaan kuvaamisesta. Vastailen niitä näitä. Luultavasti hän tiesi jotain asiasta, sillä arveli mun putken koon aivan oikein. No, sitten menee jatkamaan ateriointiaan laavun lähistölle, mutta kohta palaa takaisin. Kyselee, että onko minulla missään kipuja tai sairautta? Mä olin ihan äimänä! Häh!?  Mä oon ihan kaikinpuolin terve, kiitos vaan kysymästä vastasin! No, jatkaa sitten, että saan olla Jumalalle kiitollinen siitä. Hän olisi voinut rukoilla ja tehdä varmaankin jonkinlaisen ihmeparannuksen minulle siinä rantsussa! Elikkä sellainen juttu sekin. Eipä tarvi tänä kesänä Tervaniemeen enää mennä. Riitti vähäksi aikaa pimpeli-pommit!



Kommentit

Marru sanoi…
Monenlaista joukkoon mahtuu... ikävä kyllä :/
Mukavia kuvaushetkiä jatkossa!
Harry Kalenius sanoi…
Älä välitä sama paskasyndrooma on meilläpäin ja kaikki hanhet pitäisi heidän mielestä tappaa. Se on tuo kamera semmoinen magneetti joka vetää puoleensa jos jonkinlaista väkeä, että kovin oli tutunkuuloista. Onneksi ei kaikki ole lahopäisiä ja ihan kivojakin on tullut vastaan.
Ansa sanoi…
No huh, mä oisin tainnut livetä liukkaasti paikalta varmuuden vuoksi olkapääni yli vilkuillen.
Pasi Lepola sanoi…
Haha, kaikenlaisiin kommentoijiin sitä voikin törmätä. :) Nyt sinun blogin kävijämäärät räjähtää, omaankin blogiin on eksytty sanalla "lokinpoikanen" niin monta kertaa, että se sana on hakusanojen TOP10 listalla.