Melkein työpäivään valmis!


Vartin päästä on lähtö työmatkalle. Pakkasta on mittarissa, mutta tuskin siellä on lunta satanut, en oo vielä uskaltanut katsoa ikkunasta. Lämpötila on työpaikalla takuuvarmasti laskettu, joten menen työpisteeseen, jossa minulla on oma erillinen sähköpatteri olemassa ja tietysti täytyy laittaa oikein lämpimästi päälle vielä lisäksi. On minulla vielä tällaisia päiviä varten ihana paksu fleece-peite harteille tai jaloille.

 Kiitos kaikille ed. postauksen kommentoijille! Olen ajatellut, että kun mun jutut ja kuvat pyörii niin mahdottoman pienessä ympyrässä, niin kuka näitä jorinoita ja fotoja jaksaa pitempään katsella ja lukea. Oikeastaan rauhoittavaa kuulla, että muillakin on samanlaisia ajatuksia. Illalla laitoin vielä ns."tuulemaan", joten ne roikkuvat muut hommat sain lopulta tehtyä. Tosin mä oon hyvä kyllä keksimään uusia! :)

Mukavaa loppuviikkoa!


Kommentit

Sardeaux sanoi…
Ihanan huurteiset kuvat :) Hauskaa työpäivää!
Äityli-Mummo sanoi…
Iha mielettömä upeita kuvia!!! Kurre valmistautuu talvee :D Mie käyn lukemas ja ihailemas kuvia! Oma blogi kohal pohtinu sammaa, no ainakii Anne käy lukemas ja sit sellaset ystävät jol ei itellää oo blogii, jote eivät voi jättää puumerkkii, mut saan ne sit suullisest tai sähköpostil :) Mukavaa viikoloppuu, jokoha saat lumikuvia!
Pasi Lepola sanoi…
Mukavaa työmatkaa ja loppuviikkoa!
Harakka sanoi…
Kuule, kyllä me jaksetaan näitä ihania kuvia katsella, älä pelkää!
Sulla on sellasia kuvia, että ilolla näitä katselee.
Hyvää työpäivää, ja villatakki päälle vaan!
Emileitha/Tarja sanoi…
Aivan ihania kuvia, seuraan mielenkiinnolla kuvaamistasi.. inspiroit paljon minua..kiitos siitä
S sanoi…
Uskomattoman kauniita kuvia taas kerran ♥

http://elamaakuvina.blogspot.fi/