Muotoja ja värejä!



Tästä postauksesta tuli tällainen sillisalaatti. Syksyn sävyjä ja värejä huurrettuna.


Lähdin niin myöhään matkaan, että kuuraa löytyi vain ihan maanpinnasta. Niinpä mä kuljin pää alaspäin kun vihikoira nokka kohti aluskasvillisuutta tai mitä siitä on enää jäljellä. Sillä seurauksella, että kun vihdoin nousin pystyyn meinasi alkaa huippaamaan.




Tästä kuvasta mä tykkään jotenkin itse, harmi kun en tajunnut nypätä takana olevaa lehteä pois, tuo vaalea tausta pilaa kuvaa. Ei sitä aina kaikkea hoksaa ja mä en juurikaan putsaile tai asettele mitään. Naturelli on mun mielestä paras, yleensä.


Tämä kuva on otettu ihan meidän pihasta. Taatanpihlajan lehdet ovat tosi kauniita vielä maassakin.


Noin isoja kiteitä ei ihan joka päivä näe.


Melkein mustunut lehti valkoisella lumella.

Kommentit

S sanoi…
On kyllä upeita kuvia, kannatti kykkiä :)
Seija Torpström sanoi…
Oikein kivat kuvat.
Sellasta koukkimista myös itsellä oli eilen aamupäivä, kuurassa lehdet ja maa, mutten julkaise kuvia.
Iloa työpäivääsi.
Kirsti sanoi…
Tosisti hienoja huurrekuvia :)
Äityli-Mummo sanoi…
Ihanii kuvia, etekii se punane lehti o miu makkuu, eikä se toise kuva taustalehti häirihe minnuu yhtää. Enkä löyvä moittimista muistakaa kuvista!
Minttuli sanoi…
Kannatti kulkea katse maassa, ihania värejä kuuran kaunistamina!
Pirkkoinkeri sanoi…
Monenlaista kaunista kuuran kuorruttamaa!
Harakka sanoi…
Hienoja kuurakuvia!
Samanlaista kykkimistä se on mullakin pari päivää ollut, hi!
Housun polvet ihan kurassa ja takin helmat takaakin...varmaan kengistä tullut, kun olen kykkinyt, hi!
Pasi Lepola sanoi…
Otsikko on kuitenkin erittäin osuva tälle sillisalaatille. Tosin vielä osuvampi olisi ollut "Hienoja muotoja ja upeita värejä." ;)
Anne sanoi…
Mä tykkäsin tuosta punaisesta lehdestä.