Hermoilua ja väsymystä!


Mä olen nyt päättänyt puuttua yhteen epäkohtaan. Asia ei varsinaisesti minulle siis kuulu muutoin kun polkee yleistä eettistä arvopohjaa ja tasa-arvoa tietyn yhteisön keskellä. Asia nyppii erityisesti siksi, että se on tilanne, jossa "se" joka eniten saa muutenkin, ottaa vielä lisää! Eilen minulta meni sen asian kanssa vähän hermo.

Tänään on perheen kannaltakin merkittävä päivä. Se asia selviää iltapäivään mennessä. Jännittävää, jos asia sujuu hyvin. Tosin olen päättänyt, että jos ei, niin siitä asiasta en ala mieltäni pahoittamaan. Tämäkään juttu ei ole minuun aivan suorastaan liittyvä, välillisesti kumminkin.

Huomenna on pitkästä aikaa kampaaja. Se on kyllä yleensä naisimmeiselle erityispäivä. Sitäpä odotellessa. :)

Kommentit

Tansku sanoi…
Mites sattuikin,minulla on kans huomenna kampaaja:D,pittää jälleen vähän tätä pöyryä hoitoo..Muksaa viikkoa sinulle!
Our photos sanoi…
Beautiful is your photo!
Greetings, RW & SK
Seija Torpström sanoi…
Joskus menee hermot mutta koeta kestää ja toivottavasti päiväsi on hyvä :)
Kampaajalle pitäs päästä joku päivä, mut varmaan sitten pikkujoulun alla loppukuusta.
No, mikäs nyt nyppii?? Mutta puutu ihmeessä epäkohtaan,saatat olla siitä jossain vaiheessa tosi hyvillä mielin :) kauniita tilhikuvia taas. Täällä eivät näyttäydy.
Harakka sanoi…
Aina pitää askarruttavat jutut ottaa puheeksi, tuli mitä tuli.
Toivon, että kaikki menee hyvin.
Rentouttavaa hetkeä kampaamossa!