Huomista odotellaan...


Viime viikonloppuna pihalla olevalle puutarhapöydälle oli satanut kevyt kerros lunta. Se ihan odotti, että joku piirrustaa siihen jotain! Sydän, mistä lienee johtuukin, että sen helposti pyöräyttää hiekkaan, lumeen tms. Lunta on luvattu myös tälle viikonlopulle. Ehkä mä jo sitä vähän kaipaankin.

Tilasin itselleni joululahjaksi ja jossain määrin myös palkinnoksi raskaasta syksystä, jonka kuitenkin jaksoin siinä ja siinä, niin sen laajakulmazoomin, 16-35mm:n putken. Se tuli jo keskiviikkona (muistaakseni), mutta en ole ehtinyt mitään kuvaamaan vielä sillä. Siitä saa nyt sen kampanjahyvityksen, että sekin innosti tilaamaan. Jostain olen lukenut, että tästä putkesta tulee uudistettu versio nyt v. 2014, mutta siihen minulla ei varmaankaan olisi varaa. Olen tottunut noihin laseihin, joissa on kuvanvakaaja. Nyt pitää muistaa vihdoin ottaa se monopod vähintään käyttöön, ettei tule tärähtäneitä kuvia. Laiska kun olen ja mukavuudenhaluinen, ekan kerran kuvaan käsivaralta kuitenkin.

Kommentit

Pieni Lintu sanoi…
Suloista viikonloppua!
Kirsti sanoi…
Totta, mikä se onkin kun ♥ tulee aina piirrettyä, varsinkin hiekkaan :) Mukavaa viikonloppua.
Sirpa sanoi…
Onnea uudelle putkelle ja ihanaa, kuvauksellista viikonloppua.
Matkatar sanoi…
Onnea vaan uudesta putkesta! Minä haaveilen makrolasista, olisi kiva ottaa oikeita kunnon lähikuvia :)
Pasi Lepola sanoi…
Onnittelut uudesta putkesta, mielenkiinnolla jäämme odottamaan sen ensivaloa. Laajakuva avaa ihan uuden alueen harrastuksessa, mutta vaatii varmasti harjoittelua, että saa siitä kaiken hyödyn irti. Se hyvä puoli noin laajassa putkessa on, että se kestää pidempiä valotuksaikoja ilman vaaraa tärähtäneistä kuvista kuin tele.