Lisää joululeivontaa!


Kahden tyttären yhteistyönä tehtiin eilen illalla valmistaikinasta piparkakkutalo. 


Prisman irtokarkkivalikoima oli ollut tosi suppea kuulemma. No, kyllä tuossa ihan karkkia on.

Minä tein ikivanhalla ohjeella Hanna-tädin kakkuja, mutta jokin siinä ei nykyainesten kanssa täsmää, epäilen jauhoja. Pitää etsiä uusi nykyaikaisempi ohje vuoden päästä. 


Hyviä ovat, eivät mauttomia ja kivikovia, kuten jossain olen maistellut. Hieman likilaskuisia, jauhoja voisi laittaa varmaan enemmän.

Kommentit

Nätti talo, sen tekeminen vaatii jaksamista, ei onnistu multa ;)
Minttuli sanoi…
Hieno piparimökki! En enää tee kun viimeksi poltin sormeni, ihailen näitä toisten tekemiä senkin edestä!
Sirpa sanoi…
Oikein soma piparimökki!!! Kunhan lapsenlapsi pikkuisen kasvaa, niin sitten taas alan rakennuspuuhiin.:)
Äityli-Mummo sanoi…
Hieno piparimökki, hyvä näkösii Hanna-tädi kaakkuja.
Maelka sanoi…
Hieno piparimökki. Pitäis koittaa itekkin väsätä. Voi ollaa, että jää aikomukseksi :).
Ciacy sanoi…
Iiiihana piparitalo. Mulla on tuo puuha vielà edessà :D
TelluT sanoi…
Voi, mitä herkkuja :)
Piupau sanoi…
Ihana pirtsakka talo! Meillä on vielä tekemättä!
Seijastiina sanoi…
Upea piparitalo, aivan ihana kerrassaan ♥
Minulla olis hyvä ohje Hannareihin, ei tule kovia, mutta ei juurikaan tosiaan maistu ,ehkä maku muuttuu iän myötä :D
Hyvää joulunaikaa sinulle.
Pasi Lepola sanoi…
Jo on herkullisen näköistä, kelpaa juhlia 70000 vierailijan rajan rikkoutumista! Enää reilut 2000 kävijää ja fotobox ohittaa kävijöissä Lepolandian majakan. :)
Tillariina K. sanoi…
Mitä, häh...70000! Ei voi olla totta, se on mennyt mun huomaamatta ohi!! Mä kuvittelin, että olisi tapahtunut joskus vuoden vaihteessa. Nyt meni suunnitelmat uusiksi, piti näet järkätä arvontaakin.