Kaksi vuotta sitten


Siitä on päivälleen kaksi vuotta aikaa kun matkahuolto toi paketin! Siinä oli mun eka järkkäri Canon 550D, eka makroputki ja hieman muutakin rompetta. No, enää ei oo se kamera käytössä, mutta on tässä muutama kuva tullut otettua ja täälläkin näytettyä. Olisi ollut kiva laittaa tähän joku erikoiskiva kuva esille, mutta on taas kuvat aika loppu. Kuvastakoon nuo siemenet kuvausviikkoja, joita on vielä edessä! Toivon mukaan!! :)

Aika on mennyt toisaalta nopeaa, toisaalta tuntuu, että olen kuvannut jo kauan. Valokuvaus on kyllä tosi hieno harrastus ja sopii monenlaisille ihmisille. Minulle se on antanut todella paljon. Tässä tulee mukavasti kaikenlaista kivaa oheistoimintaakin, tämä bloggaus nyt esimerkkinä. 

Hyvää Viikonloppua!


Kommentit

Matkatar sanoi…
Hyvin olet kehittynyt!
Kääk -minulla taitaa olla 5-6. järkkäri menossa...mutta taukoja kuvailussakin on ollut. Ehkä pitäisi yrittää kehittyä lisää, olen liian kauan junnannut paikallani. Blogi tuo kyllä mielettömästi intoa lisää ja siksi suunnittelinkin jonkinlaista kuvaussivuston perustamista pelkästään valokuvia varten. Netissä on sellainen sivusto kuin kuvat.fi -vaikuttaa kivalta...
Pasi Lepola sanoi…
Olet kyllä kehittynyt kahden vuoden aikana huikeasti ja on ollut mielenkiintoista seurata sitä. Jatkahan samaan malliin. :)