Estoille huutia!


Olen potenut kielojen kuvaamisestoa! Kuullostaa aika hassulle vaivalle, mutta enpä ole vaan saanut itseäni kuvaamaan kieloja! Syy: ihan älyttömän hankala kuvattava! Kielot kukkivat vain alkukesästä, joten touhuun oli viime viikonloppuna ryhdyttävä tai odotettava seuraavaa kesää. Siispä tartuin estoa sarvista ja väänsin sen tantereeseen. Nyt on kielot kuvattu.


Mä vähän luulen, että voipa olla taas vuoden päästä hieman hankalaa, mutta kyllä mä siihen kykenen. :)


Kommentit

Intianminttu sanoi…
LAitoin kommentin, tuli virheilmoitus. En jaksa kirjoittaa uudestaan :(
Tuula Laakso sanoi…
Kyllä kannatti nuo estot selättää. Aivan ihanasti sait kielon herkkyyden kuviin ja pienet kellot soivat kauniisti. Todella aidosti hienot kuvat.
Kirsti sanoi…
Kielot on kyllä hankalat kuvattavat luonnossa. Olen tänään hakenu kieloja ja voi sitä ihanaa tuoksua. Täällä nyt ovat auenneet aukealla, mutta varjossa on vielä supussa:)
Intianminttu sanoi…
No höh, nyt se mun "en jaksa" -kommentti näkyy tuolla...siis ekassa virallisessa kommentissa kerroin, että olen ihan samaa mieltä, valtavan haasteellinen kuvattava: moniuloitteinen, vitivalkoinen ja herkästi pienestäkin vireestä heiluva. Ja kuinkas ollakkaan, yritin kuvata niitä mökillä iltahämärässä tuulisessa säässä hyttysten hyökkäillessä kimppuun. Ei siitä hyvää seurannut. Mutta kaunis kukka, ja oikein kauniit kuvat!
Sirpa sanoi…
Oikein kauniit kielokuvat!
Saa nähdä saanko itse lainkaan kieloja kuviin :))
Harakka sanoi…
Kauniit kuvat jokatapauksessa olet kieloista saanut otettua.
Ja olen samaa mieltä kanssasi, että kielo on hankala kuvattava jostain syystä!
Mutta sä olet onnistunut hyvin!
Matkatar sanoi…
Kielot ovat ihania...meillä on niitä pihassa, mutta eivät kukkineet, pöö. Taidan mennä metsään niitä kuvaamaan...
Anne sanoi…
Kaikki kuvat ovat kauniita, mutta keskimmäisestä pidän eniten.
Harry Kalenius sanoi…
Hyvin näköjään onnistuit. Hankala kukka kuvattavaksi kun on niin matala, että kuvaaja saa maata mahallaan:)
Häivähdys sanoi…
Kauniita ovat! Kuvaa vaan niin kauan kuin kroppa taipuu :)