Lokit tuumailee kalliolla


"Aika kiva tälleen lepäillä tässä kalliolla. Välillä ihanasti aurinkokin paistaa. Lapsetkin pärjää ihan omillaan jo tai ainakin melkein."


"Ihan tosissaan, onko sun pakko änkeä tähän samalle kivelle?"


"Siis mä niin tahtoisin pienet torkut ottaa!" 
"Jos mä meen tähän ihan alas, tälleen näin!"


" Kulta, tämä on aika miehekäs asento! Mä tälleen tutkailen noita kuikkia tuolla!" " Hoh-hoijaa, tosi miehekäs on, jatka vaan!" "6 kuikkaa, joku sukukokous varmaan!"





"Tuo uinninvalvoja hutkii takillaan noita kanadanhanhia! Outo juippi!" "Missä meidän lapset muuten ovat?"


 "Siis iskä ja äippä pelleilee tuolla kivellä ja ne jätti meidät tänne rantsuun! Mitä jos joku tulee ja kiusaa meitä? Siskokin vaan vetää hirsiä hiekalla!"



"Oikeastaan tässä voisi pienen välipalan heittää! Mä voisin käydä tuolta mieheltä tahtomassa palan voikkoleipää! Tuonko mä sulle kanssa?" " Ei tarvi, vie lapsille! Yes, vihdoinkin rauhassa!!"

The End


P.S. Tarina on täysin fiktiivinen, eikä henkilöillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa...onpas! Eipäs!! :)


Kommentit

Mustis sanoi…
Ihastuttava tarina ja hienot kuvat:) Epäilen kyllä pikkusen että henkilöillä oli hyvin todellinen pohja:)
Pasi Lepola sanoi…
Hehe, nämä lokithan ovat ihan hauskoja kavereita. Niitä arvostetaan aivan liian vähän. :)
Anne sanoi…
He hee, nää sun tarinat on mainioita!
Kirlah sanoi…
Kiva tarina. Mikähän tuon toisen lokin silmässä on?