Tummat silmät


Viikko sitten otettu kuva siis. Tylsä tausta näissä kuvissa, mutta nyt kelpaa kyllä tylsemmätkin kuvat kun ei oo ainoatakaan otosta otettu koko viikonloppuna. 

Mä olen nyt siirtynyt vanhanajan parannuskeinoihin. Kävin pikaisesti löylyssä ja pesulla. Nyt menen pian syömään jotain iltapalaa. Heitän jotain naista väkevämpää ja hyppään pehkuihin. Siis näin ikävää viikonloppua ei oo aikoihin nähty. Tuo saunominen oli ainoa kiva juttu. Mä olen nyt tosin niin puhdas, että iho kitisee. Huomenna uusi päivä. 

Kiitos kovasti tsemppauksesta kaikille ed. postauksessa. Mistä se johtuukin, että taudin pitää aina iskeä juuri viikonloppuisin tai loman alkaessa. Kai se on se stressin purkautuminen takana tms. Huomenna olisi kampaaja ja mä niin tahdon mennä sinne. Uutta aikaa ei yleensä löydy kovin pian ja pää on kun olisi kulahtanut piisamihattu päässä. Musta ja iso muodoton möykky.



Kommentit

mustakissa sanoi…
Mulla on vielä tänään sairauslomapäivä ja huomenna yritän suunnata töihin. Kyllä viikonloppuna sairastaminen on pimeestä paikasta- juuri kun olis mahdollisuus tehdä kaikkea rauhassa...mutta minkäs teet. Loppu viikosta on pari ylityövapaapäivää joten pääsen vähän hiihtoloman makuun kuopuksen kanssa. Täytyy yrittää kehitellä jotain kivaa siihen.

Kivat kuvat tintistä taasen:)

Pikaista paranemista!
ANITA sanoi…
Soo nice to see this little tit:))Makes me happy:))))
Kirlah sanoi…
Tintti on aina tintti. Vaikka kuinka paljon niitä näkee, ovat ne aina yhtä söpöjä.
Pirkkoinkeri sanoi…
Tuosta tausta tintit ainakin erottuvat kauniisti.
Toivottavasti lääkitys onnistui hyvin ja olosi parani sekä pääsit kampaajalle.