Hämärää ja tuulista


Voi sanoa, että tämä ja eilinen päivä menivät kuvaamisen kannalta harakoille. No, tai tälle peipolle! :) Kohteita kyllä löytyi, mutta liian kaukana tai sää oli vaan vastaan. No, ei pidä masentua. Kyllä aurinko taas joskus paistaa. Hyvässä lykyssä jo huomenna.

Jostain kumman syystä olen tällä viikolla höpöttänyt aivan ventovieraille ihmisille valokuvaamisesta niitä näitä juttuja. Porukat kyselee ja kai se on vähintään kohteliasta vastata. Toisaalta olen itse vielä kuitenkin aika aloittelija.  Ei voi puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä.  No, kyllä mä senkin pointin yleensä sanon ihan aluksi. En mä oikeastaan tykkää puhua valokuvauksesta. Mä oon opetellut touhua ihan omatoimisesti ja varsinkin kuvankäsittely on mulle vieläkin jonkin verran vastenmielistä touhua, vaikkakin pakollista.

Kommentit

Marru sanoi…
Täällä ihmiset ovat kesäisin uteliaampia... puheliaampia ja silloin tulee vaihdettua muutama sananen vieraiden kanssa :)
Matkatar sanoi…
Oot kyllä huimaa vauhtia kehittynyt kuvaamisessa! Tosi hienoja kuvia, käyn täällä aina ihailemassa. Että ei tarvitse olla vaatimaton :D