Jippii!


Ilta-aurinko oli ihan nätti ja minua ei huvittanut pysyä sisällä. Arvoin moneen kertaan lähtisikö käymään Ahvenistolla vai lintutornilla. Ahvenistolla en oo juuri mitään koskaan kuvannut, joten auton nokka suuntasi vielä kerran tornille. 

Siellä olikin tuttu Susanna kuvaamassa blogista Luonnon luomaa. Ilman häntä mä en olisi näitä kuvia ottanut, sillä Susanna huomasi kurjen nousuun lähdön. Kiitti Susanna! Kuusi laukaisua ja kaksi osumaa. Nämä ovat varmasti mun parhaimmat lentokuvat ikinä ja mä oon niin into pinkeänä onnesta, että ette arvaa...Juuri marisin ed. postauksessa, että huono kuvauspäivä. Vähän noloa. Jossain opastusvideossa YouTubessa ohjeistettiin, että kantsii lentokuvissa laittaa kaikki tarkennuspisteet (AF) päälle. No, juuri olin ne laittanut. Sekö on se avain hyviin lentokuviin? En tiedä. Yritän kokeilla jatkossa samalla reseptillä.


En mennyt oikeastaan tätä kuvaa mitenkään säätämään kuvankäsitelyllä. Minusta ilta voi näkyä linnussa, aurinko laskee jo metsän taa.


Kommentit

No jo sait hienot kuvat!!! Onko ihan koko ruutu tuossa, vai oletko kropannut tyhjää pois? Minä en olekaan kuullut tuosta tarkennuspiste ohjeesta. Kiva kuulla, voi joskus kokeilla. Pitäisi kanssa klenkata tuonne kurkia katsomaan, mutta olen hukannut kiinnityskappaleen jalustaan ja nyt joudun käyttämään vanhaa rämää. Mutta kyllä siellä toki hernepussillakin pärjää ;) Joo, täytyy lähteä...
Tillariina K. sanoi…
Ei tarvinut kropata, lensi niin lähelle. :)
Minttuli sanoi…
Vautsi miten hienot lentokuvat! Upeaa nähdäkin kurkien lento, eilen kurkipariskunta teki näyttävän ylilennon tonttimme yllä, olisipa ollut kamera valmiina..
Keskeneräinen sanoi…
Upeat kuvat! Pääsevätköhän nämä mukaan elämäntyönäyttelyysi vai tuleeko vielä niin paljon hienoja kuvia, etteivät nämä sitten enää tunnu miltään? Ohjeesta en ymmärtänyt mitään, minä ihailen vaan.
Häivähdys sanoi…
Nämä ovat kerrassaan mahtavia!! Minäkin lähdin aamukuudeksi kurkia etsimään, mutta en löytänyt yhtäkään.
Marru sanoi…
Onnittelut upeasta kuvasta!!!
Kirsti sanoi…
Aivan mahtavat kuvat ♥
Eila Vasama sanoi…
Wau, onnittelut hienoista kuvista<3
Kirlah sanoi…
Hienot kuvat. Oli todella onnea.
Anne sanoi…
Todella hienot kuvat!
Pirkkoinkeri sanoi…
Nämä ovat kyllä niin hienot kuvat, että on syytäkin olla ikionnellinen!
Tuula Laakso sanoi…
Onneksi olkoon, nyt se taivas aukeni. Loistava kurkikuva tuo eka varsinkin. Miten olet saanutkin napattua niin, että lintu on ihan symmetrisesti kuvassa.
Hienoa Tillariina.
Susanna sanoi…
Onneksi olkoon :-) Hienosti onnistui!