Melkein kesä


Kävin lääkärissä puolen päivän aikaan. Vau, miten lämmintä on ulkona, +17 C ! Nurmikko vihertää ja koivuihin on tullut pieni lehti! Saikku jatkuu ensi viikon tiistaihin asti. Fysioterapiaa, ehkä akupunktiota ja teippausta tiedossa 18. päivä. En mä voi vielä autoa ajaa. Sain kyydin menomatkalle. Paluu bussilla ja se ei ollut ihan kivointa. Uusi kuski, jolle vasta opetettiin reittiä ja eikös hän ajanut yhden pysäkin ohi, jossa vanhempi rouva viittoili pysähtymään. No, peruuttamista sitten. Kai mä näytän aika vaivaiselta kun ihan vieras rouva tuli tsemppaan parantumisen kanssa linja-autoasemalla. Lääkäri näytti miten hassusti mä istun ja kävelen. Joo, ei voi mitään. En mä tahallani esitä jotain gorillaa, mutta kun hartiat ja niska on jumissa, sitä on aika koomisen näköinen, paitsi en mä sitä itte tiedä. Minusta mä oon ihan normisti. Kyllä mä oletan, että tässä vielä suorassa astellaan joku päivä. Huimauskin tekee askeltamisen mielenkiintoiseksi. Joku lähipäivä, jos sää on hyvä...mä menen pihalle katsomaan, onko siellä ötököitä. Toivottavasti en kaadu nokalleni ruusupuskaan tms. SE olisi aika noloa...

Kommentit

Keskeneräinen sanoi…
Jos kaadut ruusupuskaan, kerrothan siitä sitten täällä :)
Ei vaineskaan, pikaista paranemista toivotan!
Pirkkoinkeri sanoi…
Ei ole herkkua nyt tuo sinun olemisesi.
Pasi Lepola sanoi…
Hyvä, että olet toipumaan päin ja pääset pian taas rakkaan harrastuksesi pariin. Suosittelen, että vaihdat nyt viimeistään kameran niskahihnan olkahihnaan, niin vaiva ei uusi. Tämä BlackRapid RS 5 olis just sopiva tuollaiselle aktiiviselle luonnossa liikkujalle: http://www.rajalacamera.fi/black-rapid-rs-5.html
Häivähdys sanoi…
Pikaista paranemista! Toivottavasti saat parhaan mahdollisen hoidon ja pääset pian taas lintuja tähtäilemään.
Tillariina K. sanoi…
Pasi, minulla on ollut se black rapid jo kauan. Esittelin sitä täällä blogissakin aikoinaan. Se on aivan ehdoton juttu kuvauksessa kun taivaltaa pitkällä putkella ja painoa paljon.
Pasi Lepola sanoi…
Ai niinpäs olikin, olin jo unohtanut että olet valveutunut kuvaaja. :D
Pikaista toipumista! Ikävä vaiva, joka ajoittain vaivaa minuakin, toimistotyöläistä. Pitäisi muistaa jumpata, mutta arvaa vain tuleeko pidettyä taukojumppahetkiä, not. :D
Harakka sanoi…
Hyvä, kun olet jo parantumaan päin, stemppiä sulle paranemiseen.
Ja toivottelen sulle myös hyvää huomista äitienpäivää!