Maanantain väsy


Maanantaina mä oon aina niin väsynyt töiden jälkeen. Vähän ruokaa ja sitten alkaa silmät luppaseen. Ajattelin vain hetkeksi mennä torkkumaan kissan viereen. No, tällä kertaa mä nukuin vain 2 tuntia, kolmekin onnistuu kevyesti. Sitten mä ryykäsin kamera kaulassa kuvaamaan makroja.


Ensin suuntasin tuonne joutomaan suuntaan. Siellä ei oo puita, joten tuuli ihan hirveästi. Paluumatkalla ajattelin vielä tarkistaa, olisiko yksi paikka säästynyt tuholta ja se oli!! Vähän mua harmitti kun en sinne hoksannut ekana mennä. Katotaan, niin huomenna on liian myöhäistä sinne enää suunnata. Tänään loppui ns. aika elikkä aurinko laskeutui jo. Toisaalta paras valo on tuo illan valo. Siinä on kivasti sävyjä.


Tarpominen tuolla joutomaalla väsytti minut, joten sihti ei ollut paras mahdollinen. Tästä ötökästä olisi ollut kiva saada useampikin otos.


Ehkä hän ei ollut samaa mieltä, sellainen ilme iski päälle! Vähänkö viesti olisi ollut, että anna vetää kameratäti!


Lähellä olevasta talosta karkasi mun nilkkoja nuuskimaan irlanninsetteri...pihasta kuului miehen ääni. "Ei se pure!" "Tule heti takaisin, jätä kameratäti rauhaan!"


Minulla meni vähän rytmi sekaisin, mutta ei se nyt maata kaada. 


Romanttisissa fiiliksissä tässä. Viinipullo ja viulunsoitto vaan puuttui!


Kultapölyssä vai kultapöllyssä? :)


Kommentit

Marru sanoi…
Hih, kameratäti :) Toivottavasti huomenna on vähän pirteämpi päivä..
Susanna sanoi…
Täti lepää nyt vaan ;-)
Maanantait ei ole sedille yhtään sen parempia, veikkaisin...
seita sanoi…
Monipuolinen anti makrokuvausretkeltä.
Sussi sanoi…
mahtavia kuvia!
Marja sanoi…
Valloittavia kuvia!