Viikonlopun ötökät


Elokuu alkoi kun vähän varkain. 3. päivä jo menossa!


Elokuussa vietetään vielä parit synttärit meidän perheessä ja sitten meneekin monta kuukautta ilman "juhlia". Elokuussa on tiettyä haikeutta. Se ei maistu enää kesälle, siinä on lämpiminäkin päivinä jo syksyinen ripaus olemassa.


Koirat ovat kivoja, mutta näin lainakoira Teukan reilun parin kuukauden vierailun aikana on tullut selväksi, että koira ei oo mun lemmikki kumminkaan. En ole niin aktiivinen ihminen kun olisi tarvis. Olen mä sen oikeastaan jo tiennytkin, mutta nyt se kirkastui minulle täysin selkeästi. Mä myös tykkään kun kissat ovat omissa oloissaan  tuntikaupalla, niitä ei näy, eikä kuulu. Teuvo vahtii mua kokoajan. Se on välillä ok., mutta sitten se kyllä ottaa pattiinkin. 


Töihin pitäisi ostaa uusi kalenteri, ei pelkät sisukset, vaan myös kannet. Asiakkaat jo naureskeli mun edelliselle. Siinä oli väri haalistunut ja metallisista koristenastoista maali pois. Siis ihan hirveä. Voisi harkita myös isompaa kooltaan, että mä saisin omista muistiinpanoista paremmin selvää. 


Pitäisi hommata jotain syysvaatetta. Samalla tehdä jokin inventaario tuonne vaatekaappiin. Sinne ei tällä hetkellä mahdu mitään uutta. Katsoin jo uusia farkkuja, mutta kaupan kaikki mallit olivat lahkeenpituudeltaan 32 tuumaisia ja siis minulle riittää 30. En mä nyt ainoa lyhytkinttuinen oo. 


Tämä hämis ei ollut ihan pienimmistä päästä. Vähän valoa olisi ollut kuvalle eetvarttia! Nyt taas sääennusteet lupailevat vaihteeksi lämpenevää...saa nähdä.


Kommentit

Sirpa sanoi…
Vautsi!
Hieno ötökkäkavalkadi!
Kivipellon Saila sanoi…
Voi miten kauniita kuvia jälleen! Vai ei elokuu ole oikein kesää, on se , kypsää kesää...lämmintä on tulossa siis neljä viikkoa, illat ihanan pimeitä ja aamut ... no raikkaita! Villasukista en ole luopunut koko kesänä...tuskin nytkään!
Onneli Winter sanoi…
Ihanasti saat tallennettua ötökkämaailmaa linssille <3
Anne sanoi…
Tuo viimeisin kuva on mahtavasta, vähän erilaisesta kuvakulmasta!