Jouluisia ajatuksia jo...



Taitaa seuraava loma olla joululoma. Olen tässä miettinyt jo hieman joululahjoja. Muutama paketti jokaiselle, on se kiva niitä aattona sitten aukoa. Eikä tässä ole enää monta viikkoa kun saa aloittaa joululeivonnaisten leipomisen. Onneksi saatiin tuo pakastin nähtävästi nyt toimimaan, sinne uskaltaa jotain taas laittaa. Olen kyllä ns. jouluihminen. Näin jo viime viikolla pari jouluista untakin. Mun tulee aina vähän surullinen mieli kun laitan joulukoristeita pois kaappeihin. Ne tekevät jotenkin niin kodista kodikkaan näköisen. Sitten joulukuusi ja joulukukka-asetelmat. Se on niin parasta! Mun täytyy jo tunnustaa, että ostin jo ekan glögin. No, mä odotan kuitenkin marraskuuta, että avaan sen! :)
Joulukalentereita täytyy olla nyt ainakin kolme. Olen laittanut jo kännykkää laskurin, onhan sekin jonkinlainen joulukalenteri.

P.S. Muistuttelen arvonnasta, joka muutama postaus taaksepäin. Vielä ehtii!! Ke arvotaan!!


Kommentit

Ihailen kaltaisiasi jouluihmisiä. Mä itse tykkään lähinnä jouluaskarteluista, kerrankin on hyvä syy tehdä ihan hirveästi kaikkia käsitöitä kun niitä voi antaa joululahjaksi.

Ollaan monena vuonna oltu joulua paossa mökillä, ei tarvi laittaa kotona mitään erikoista. Olen kai vähän tylsä.
JPK sanoi…
Joulu on hieno aika ja siihen valmistautuminen kannattaa aloittaa hyvissä ajoin.:) Joulunpunaiset sävyt tuossa kuvassakin jo.
Sussi sanoi…
Minä olen hirveä huono saamaan mitään joulunaikaan aikaiseksi, ihana kuulla, että muilla riittää intoa ja iloa.
Susanna sanoi…
Joulu on ihanaa aikaa, mutta minä tyydyn muutamien lahjojen tekemiseen itse. Loppu sujuu kynttilöillä ;-) Tytär tosin pitää huolen siitä, että joulu näkyy meillä ihan oikeastikin :-)
Tuula Laakso sanoi…
Eilen huomasin lenkinvarrella erään talon ikkunasta loistavan joulukuusen valot. Siis ihan kuusen.
Mitä jää jouluksi jos kuusikintuodaan sisälle lokakuussa?
Joulusta tykkään ja varsinkin sen odottamisesta ja valmistelusta, vaikken mitään suurempaa tekisikään. Aatto ja joulukuusen kynttilöiden sytyttäminen kruunaa sen.
marliska sanoi…
Kyllä se joulu jo hiipii ajatuksiin ja pienin askelin kotiinkin. :)