Pikkujouluisissa tunnelmissa



Ekat joulutortut paistettu. No, seuraavat paistetaankin vasta aattona. Vietetään huomenna hieman kotipikkujoulua, joten vähän näitä jouluherkkuja siksi on tarjolla. Ostin huomiseksi rosollia ja kirjolohenmätiä & smetanaa alkupaloiksi. Tänään tein joulusinapin. Joululahjojen paketointi ei oo ihan mun juttu, mutta kyllä mä varmaan yli 20 pyöritin jouluiseen paperiin, teippiin ja kiiltävään nauhaan. Vielä toinen mokoma, niin sekin urakka on siinä, tosin täytynee odottaa veronpalautuksia ja joulukuun tiliä ensin.

Huomenna toivon mukaan pääsen kuvausreissulle. 

Hyvää viikonloppua!

Kommentit

Irma sanoi…
On upeita torttuja Hauskaa pikkujoulua :)
Kirsti sanoi…
Kuulostaapa mukavalta. Meillä tänään saumattiin kaakelit keittiössä. Vielä sähkötöitä, niin pääsee kunnola siivoamaan. Riemukasta pikkujoulua teille ♥
Marru sanoi…
Oikein mukavaa ja herkullista pikkujoulua!
Matkatar sanoi…
Ohhoh, oletpas ollut ahkerana jos olet jo noin palon paketteja hommaillut ja paketoinutkin! Minä olen vasta miettimässä mitä hommaisin. Onneksi ei tässä kovin montaa edes tarvi hankkia :D
Huopalintu sanoi…
Joulutortut on niin herkullisia, varsinkin juuri paistettuina. Siitä se vähitellen taas lähtee joulukausi käyntiin :)
Navettapiika sanoi…
Sullahan on joulu jo kohta paketis! Mulla on vasta aiva alakutekijöös. Eikä nii kauhiasti eres viälä joulutakkaa, mutta multa yleensä kaikki jääki viimme tippahan.
Riitta Jylhä sanoi…
Ihan pakko on hakea loulutorttutaikinaa. Niin on herkullisen näköisiä adventtileivonnaisia.
JPK sanoi…
Hyvältä näyttää. :))
Katinka sanoi…
Oi nam, näyttääpä herkulliselta. Ja olet siis jo osan lahjoista hankkinut, nosta hattua! Minulla jää aina ihan loppumeterille vaikka kuinka yritän aloitta "ajoissa". Ihanaa ensimmäistä adventtia <3!