Viikonlopun kukka


Ostin pitkästä aikaa ruukkugerberan. Yleensä mä vältän kaikenlaisia päivänkakkaran näköisiä kukkia, mutta tuo väri sai kääntymään puoleensa. Olisivatko gerberat ja krysanteemit karvaan makuisia, mutta Venni-kissa jättää ne ainakin siihen asti rauhaan kunnens tulee kuivanneita lehtiä. Tämän kukan mukana tuli myös nätti pinkki suojaruukku, joka on siis hyvä bonus. Olisiko hinta ollut sitten 6.40€ yhteensä. 

Aika kostean näköinen tuo keli! Saapa nähdä tuleeko lähdettyä ulkoilemaan kameran kanssa. Syytä olisi, jos meinaa postauksia tehdä viikolla. Ostettiin varmaankin pari kiloa appelsiineja. Lähden etsimään netistä sitten appelsiini-punasipulisalaatin ohjetta.

P.S. Sorry kun oon ollut nyt jokusen päivän huono kommentoimaan blogeihin, vaikka olenkin käynyt lukemassa tekstejä. Joku kirjoittamisen ongelma päällä. 

Kommentit

Gunilla Bäck sanoi…
Gerberat ovat ihania, mutta ne eivät meillä selviä hengissä kovinkaan kauan. Joko kastelen liikaa tai sitten unohdan kastella. Minä päätin pysytellä sohvalla tänään. :-)
Navettapiika sanoi…
Namun färine gerbeera. Olis varmasti lähteny munki joukkohon. Aika surkian näkööne keli tääläki.
Matkatar sanoi…
Upea kuva upeasta kukasta!
Huopalintu sanoi…
Surkeaa keliä luvassa ainakin viikoksi :( Kauniin värinen gerbera. Appelsiinin ja punasipulin yhdistelmä kuulostaa aika jännittävältä.
 Marru sanoi…
Minun lempikukkani on vaaleanpunainen gerbera.
Tiedätkö, sellainen ihan heleän vaaleanpunainen ♥

Minä tein eilen pitkästä aikaa appelsiinimehua, eli mehulinko hurisi! Itsetehty appelsiinimehu on niin HYVÄÄ! :)
Pirkkoinkeri sanoi…
Mikä vika niissä päivänkakkaran näköisissä on :) Tämä ainakin erittäin kaunis.
Täällä eilisen päivää satoi jotain, ensin räntää ja sitten vettä. Minun pitäisi tosiaan lähteä ulos, sillä kuvat ovat ihan loppu :)
Intianminttu sanoi…
Piristävän pinkki!
Sirpa sanoi…
Minä taas tykkään gerberasta, hienon kuvan olet napannut!
Minttuli sanoi…
Minä tykkään gerberoista ja sinulle on kauniin värinen yksilö!

Mukavaa laskiaissunnuntain jatkoa!
Anonyymi sanoi…
Ihanan värinen! Mun ei tuu koskaan ostettua itselle kukkia.
Ihanan värinen gerbera! Paljon viisaampi kausikukka kuin esikot jotka ei tahdo lämpimässä kestää ollenkaan.