Kuu oikeassa asennossa ihan selvästi!


Tämä kuva on niin kuvankäsittelyllä värkätty kun olla ja voi.  No, laitetaan se nyt tänne kumminkin. Kuva on otettu eilen 16.4.2016. Kohta se taas möllöttää täysikuuna ja sitten ei hyvin nukuta. 

Tänään houkuttelin miehen Prismaan, sillä siellä oli käyttötavarat -15%:n alennuksella. Aika moni tavara, jota lähdin hakemaan puuttui hyllystä, mutta kaiken korvaa mun uudet keittiön verhot! Mä oon niin tyytyväinen. Sopii kun nakutettu "uuden" maton kanssa. Myös pöytälamppu ja muutama enempi koriste-esine sopii sen kanssa tosi hyvin. Se miksi olen niin täpinöissäni johtuu siitä, että ed. verho oli jo 18 vuotta vanha. Ei tippaakaan tehnyt mieli sitä vaihtaa, vaikka pääsiäisenä yleensä kesäverhon vaihdankin. Mä oon varmaan nyt kaksi viikkoa joka kerta huokailemassa uuden verhon ihanuutta kun painelen keittiöön. Mä näen sen tästä olkkarin sohvaltakin. No, kai mun täytyy laittaa siitä verhosta kuva. Näyttää kellertävältä, vaikka verhon pohja on ihan valkoinen oikeasti. Vallilan Flamenco, red. Kaksi kappaa, vaikka ehkä yksikin voisi juuri ja juuri riittää. On nyt aika rypytetty. Toisen voi ehkä laittaa kodinhoitohuoneeseen. Katsotaan nyt.


Kommentit

Cheri sanoi…
Hieno kuva kuusta, ei kuvankäsittely sen arvoa vähennä. On ihana lukea, että iloitset noin paljon uusista verhoistasi ja kyllä ne ovatkin kauniit. Minusta verhojen valitseminen on hurjan vaikeaa ja siksi useimmat ikkunani ovatkin ilman.
Äityli-Mummo sanoi…
WAU vähäks upee kappa ! Ihanat nuo lokkie "käräjöintikuvat" :D
Tillariina K. sanoi…
Cheri, samasta syystä meillä ei ole koskaan ollut verhoja olkkarissa! :)
Häivähdys sanoi…
Ajattoman oloinen kukkakuosi. Kyllä noita varmaan katselee tyytyväisenä seuraavat 18 vuotta :)
Pieni Lintu sanoi…
Upeasti ikuistettu kuu! :)
Kvilttaaja sanoi…
On mukavaa saada kotiin uutta. Vallilalla on nyt niin oma tyylinsä, että heti tunnistin Vallilan verhoiksi. Hieno kuu-kuva. Vaativa kuvankäsittelykohde.
marjukka sanoi…
Kunpa minäkin löytäisin noin kauniit verhot keittiöön! Ihanan valoisat! Pitkään on keittiön ikkunani ollut ilman verhoa, joten välillä olis kiva saada "pehmeyttä" keittiöönkin!