Leirikoulun kannatusta


Ostin nämä pöntöt tukeakseni töissä yhden leirikoulun toteutumista ja lisäksi tehdäkseni hyvän teon linnuille, joita kuvaan. Olin niistä ihan innoissani...Kerroin kotona asiasta, niin eipä ollut vastaanotto mitenkään kiva! No, mä ostan narua ja kiinnitän nuo puuhun ihan itte. Sitten kun mulle aletaan seuraavan kerran puhua lenkkimaaston liukkaudesta tai sykemittarin hienoista ominaisuuksista...WTF!!! Nyt mua ottaa pattiin!

Kommentit

Susanna sanoi…
Hienoa, kun ostit ja ripustat!
Linnut kiittävät leirikoululaisten ohella :-)

Meillä on kaksi uutta miehen tekemää ja kaksi hänen ostamaansa pönttöä. Kolme niistä on jo paikoillaan (vanhat pöntöt olivat kurjassa kunnossa, vaihdettiin niitä uusiin).

Minä olen osallistunut projektiin pitämällä yhden puun kohdalla tikapuita pystyssä :-) Tasapuolinen työn jakautuminen siis :-)
Cheri sanoi…
Teit hyvän teon, moni hyötyy tästä. Täyyhän malleillasi olla kunnon kortteeri. Minäkin hankin muutaman uuden pöntön ja puuhun olen aina itse ne saanut :)
Kivipellon Saila sanoi…
Turhaan otat pattiin, meitä kanssasisaria riittää, mutta onneksi olemme omatoimisia ja onneksi meillä pysyy työkalut käsissä ja teit suurenmoisen työn niin leirikoululaisille kuin linnuillekin! Kannattaa muten varmaan ostaa muovitettua rautalankaa, se kestää paremmin kuin naru. Muistithan ilmoittaa pöntöt sinne ...niin just sinne miljoonan pöntön juttuun?
Kvilttaaja sanoi…
Hienoa. Pikkulinnut tarvitsevat apuamme. Kodeista on huutava pula.
Sussi sanoi…
Linnut on ainakin todella onnellisia kodeistaan. Hieno juttu nuo pöntöt!