Bloggeri on korjattu!


Onpa hyvä kun tämä pohja taas toimii. Olin jo valmistautunut sen vaihtamiseen tänään. Kuvat pysyvät nyt siinä, mihin oon ne tarkoittanutkin elikkä keskellä. Tänään ennen ruokakauppareissua aionkin oikein antaumuksella lueskella muiden blogeja. 

Hieman epämääräiseltä näyttää tuo sää. Klo on seitsemän aamulla ja asteita +16 C. Olisi jossain välissä kiva piipahtaa kuvaamassa, mutta ei oteta nyt paineita, ettei tule pettymystä.


Kommentit

Huopalintu sanoi…
Heinäkuu on tuntunut kovin sateiselta, tosin en tykkää helteistäkään, mutta pouta olisi ihan kiva, että pääsisi ulos. Kuvien sijoittumisen kanssa on aina ongelmia bloggerissa, tai sitten on vikaa käyttäjässä eli minussa.
marliska sanoi…
Hieno kuva.
Bloggeri sekoili eilen ja "heitteli" kuvia reunaan omia aikojaan.
Tellu Tom sanoi…
Yllättävän lämmintä tänään, vaikka aurinko jossain luuraakin ... :)
Kvilttaaja sanoi…
Ihanan terävä perhoskuva. Bloggerissa kuten muissa ilmaisissa järjestelmissä tapahtuu tämän tästä outoja asioita. Minulla kuvat ovat asettuneet yhtä poikkeusta lukuunottamatta linjaan eli jos laitan kuvaan kuvatekstin, niin se asettuu eri tavalla kuin tekstitön kuva. Eilen oli bloggerissa yksi outo juttu eli vuosien ajan kun olen klikannut tilastoja vilkaistuani "Näytä blogi" niin blogini on avautunut uudelle välilehdelle. Eilen se avautui samalle välilehdelle.
seita sanoi…
Korjautuiko bloggeri itsekseen vai pitikö tehdä jotain toimenpiteitä?
Tillariina K. sanoi…
Seita, ihan oli ilman mun tekemisiä korjaantunut! :)