Kukkia...


Mies sai laitettua mun upouusiin kasvilaatikoihin eilen illalla multaa. Olin jo päättänyt, että käyn niihin istuttamassa myös vähän kukkia, ei pelkkää syötävää! Sääkukkia ja kesäpäivänhattua. En yleensä diggaa keltaisia kukkia, mutta tässä on jotain aika vastustamatonta. Siis ihan kun toisesta maailmasta nämä kukat. Mikä väriyhdistelmä!

Tänään on mun synttärit. Täytän 52 vuotta. Yritän houkutella porukat ulos syömään! Mansikkainen Brita-kakku on perinne. Sen mä tahon myös! On jotenkin paljon kivempi olla 52 kun 51 vuotta. Seuraava ikä, mikä joltain tuntuu taitaa olla 60 vuotta. No, sitä odotellessa.


Kommentit

Huopalintu sanoi…
Nätit kukat! Onnittelut sinulle. Taidat olla saman ikäinen kuin veljeni.
Navettapiika sanoi…
Onnittelut! Kyllä se kuule nii on, että joka vuasi rupiaa tuntumaha entistä enemmä ;D
ä sanoi…
Todella kaunis keltane, oisko semmone syvänkeltane, tumma keskusta korostaa väriä. Upee kukka, ei voi muuta sannoo. Että synttärit OnNeA!
Minttuli sanoi…
Kauniita kukkia! Olen aina pitänyt kesäpäivänhatuista, ovat niin iloisia kukkia.
Onnittelut syntymäpäivän johdosta ♥ Miehelläni on myös syntymäpäivä tänään, vuosia vaan rutkasti enemmän..
Kvilttaaja sanoi…
Onnea päivänsankarille. Kun veljeni alkoi lähestyä 60 vuotta hän ilmoitti olevansa lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä. Silleen. Tänään ei kuvata, kun taivaalta tulee hurjasti vettä.
marliska sanoi…
Paljon onnea syntsän johdosta! :))
Onnea 52-vuotiaalle. En olisi kyllä ajatellut, että niin paljon :) Se on oikein hyvä ikä. Siitä eteenpäin onkin pelkkää hyvää ikää, vaikka vaivat lisääntyisikin :D
Tuulikki sanoi…
Ihania kesäpäivänhattuja, suosikkejani :)
Paaaaljon onnnea, Tillariina!! Kaksi vuotta olet minua nuorempi, viiskaks on hyvä ikä!!
Rautalintu sanoi…
Todella ihanat värit, melkein epätodelliset.

Hyvää syntymäpäivää. :)

t. se kaksi vuotta vanhempi
Matkatar sanoi…
Onneksi olkoon! Upeat kukkakuvat, jotenkin niin kivan syvän lämpimät värit :D
Hyvää syntymäpäivää!

Kesäpäivänhatut on melkein mun lempikukkia. Viimevuonna niitä oli meillä punaisia, ja ne vaan kukki, kukki ja kukki vaikkei niitä edes juuri hoidettu. Sellainen sopii hyvin.

TainaT sanoi…
Onnea synttärin johdosta!! Joo kyllähän se ikä pikkase noita vaivoja tukirankaan paukuttaa. Muutaman vuoden oon susta vanhempi.