Vihreällä niityllä


Lääkärillä käyty tai siis kahdellakin. Ekana työterveydessä, joka teki diagnoosin TIA-kohtaus. Jatkotutkimuksiin lähete. No, siellä haastattelu ja heijasteiden etsimistä. Sydänfilmi ja verenpaine. Olisi pitänyt olla oireet yhtäaikaa, eikä peräkkäin kuten minulla. Siispä uusi diagnoosi oli migreeni. En mä nyt oikein oo samaa mieltä. Mä oon kuvitellut, että migreeni on t o s i paha päänsärky. Ei voi lähteä kauppaan, kuten minä tein. No, enhän mä mikään lääkäri oo. Jos tulee uudelleen oireita, niin takaisin lääkärille. Toivon mukaan ei tule.  Tämä kevät ei oo ollut oikein mun. Buranaa kitusiin ja hymyä huuleen kuitenkin. En oo vielä siirtynyt vihreämmille niityille.

Kommentit

Navettapiika sanoi…
Migreenikohtaukset ei oo aina samallaasia. Joskus on pää vaa kipiä ja jotaki piäntä, joskus näköhäiriöötä, joskus puutumisia. Onneksi ei oo pitkähän aikahan ollu. Koputan puuta!
Matkatar sanoi…
Juu kannattaa heti mennä lääkäriin jos noin vakavia oireita on mitä kerroit tuossa toisessa postauksessa. Eikös aivohalvauksen oireet ole juuri tuonkaltaisia? Toivottavasti ei mitään niin vakavaa...pidä itsestäsi huolta!
Mulla oli migreenikohtaus kokonaan ilman päänsärkyä. Olo oli aika pelottava, mutta onneksi ei ole sen jälkeen uusinut.

Mutta samaa mieltä että ilman muuta kannattaa mennä uudelleen lääkärille jos tuntuu ettei ole tutkittu kunnolla. Anopilla diagnosoitiin aivoverenvuoto vaan niskajäykkyydeksi...:O Onneksi selvisi hengissä!
Onneli Winter sanoi…
Hyvä että lääkäriin menit ja jos...toivotaan että ei...tulee seuraava kohtaus niin silloin heti lääkäriin!! Tia-kohtaus epäilykin vetää jo hiljaiseksi. Pidä huolta itsestäsi <3
Sussi sanoi…
Toivottavasti ei tule uutta kohtausta!
Tuula Laakso sanoi…
Huh.... onneksi nyt kaikki hyvin ja vaikka se pelästytti niin älä anna pelolle valtaa. Kesä ja loma edessä paljon ötököitä ja kukkia ;))
Häivähdys sanoi…
Onneksi ei käynyt pahemmin ja nyt ainakin tietää, mitä tehdä, jos oireet joskus uusiutuvat. Toivottavasti eivät, ja voit viettää huolettoman kesän.
Anne sanoi…
Varmasti osa oireista sopii kumpaankin diagnoosiin. Toivotaan, ettei enää tule uutta kohtausta ja tarvetta selvitellä, kumpi lääkäri oli oikeassa...