40 päivää jouluaattoon!


Tänään se tuli, paikallislehden joulukalenteri! Hitaasti, mutta varmasti se joulu lähestyy! Parin viikon päästä  alkaa mun joulun valmistelu. Sinapin keittely, kakkujen leipominen jne.

Kommentit

tip tap tip tap hiphei hurraa <3 Ihanaa!
Jasmin❤ sanoi…
Kivaa joulun odotusta!♥

http://jasukuvaa.blogspot.fi/
Sirpa sanoi…
Iloista joulun odotusta!
Äityli-Mummo sanoi…
Meil partiolaisii joulukalenteri, kait se kinkku pittää jouluks hommata.
Kirsti sanoi…
Lapin kansalta tuli samanlainen 😀
Rautalintu sanoi…
Mä oon aloittanut sieltä mukavammasta päästä. Oon tänään paketoinut lahjoja, koska ensimmäiset vaihdetaan jo ensi viikonloppuna...
Irja sanoi…
Kiirettä pukkaa kohta... iloista mieltä joulun odotukseen:)
Irma sanoi…
Mukavaa joulun odotusta :)
pike sanoi…
Olen jo 2 viikkoa sitten ostanut 10 kg.kinkun ja aloin tekemään jo kakkuja ja pipareita, valojakin olen laitellut ikkunoihin ja ulos, niin joulukortitkin jo kirjoitin ja merkit laitoin, aikaa kun nyt on ja tekemisen puutetta,muutamat joululahjatkin on ostettu, eipähän tule joulustressiä.
Sussi sanoi…
hyvää joulun odotusta!