Kukkia, kukkia


Eilen illalla kuvasin nämä tulppaanit keittiön pöydän ääressä. Ostin ne viikonlopun iloksi. Uusi lyhyt tukka on kun tehty valokuvaamiseen. Ei enää roiku etuhiukset silmillä. No, kuvaamaan ei päässyt siis ulos viikonloppuna. En ole kovin toiveikas ensi viikon suhteenkaan tai ehkä tietty mun tuurilla aurinko paistaa ke lähtien, jolloin olen taas töissä. No, eiköhän aurinko paista joskus tähänkin risukasaan.

Jostain syystä minun on ollut jo parin viikon ajan vaikeuksia nähdä muiden blogeja. Siis hallintapaneelin kautta. Onko muilla samoja ongelmia?


Kommentit

Seijastiina sanoi…
Upeat kuvat ♥
On ne vaan kauniita.
Aurinkoa toivoisin minäkin jo...
Marru sanoi…
Tosi kauniin värinen tuo vaalea raitoineen :)

Toisinaan pitää useamman kerran klikkailla, että tulevat näkyviin... no onneksi on tuo oma blogiluettelo :)
Oi kun kauniit, pehmyet kuvat! Pehmyt on aivan eri asia kuin pehmeä...ainakin tällä kertaa ;)
Millin sanoi…
Upeat tulppaanikuvat!
Susanna sanoi…
Upeasti olet löytänyt kaunista kuvattavaa :-)
Häivähdys sanoi…
Voi miten ihanat tulppaanit! Tuollaisia raidallisia en olen nähnytkään.

Minä en pariin viikkoon päässyt koko hallintapaneeliin (kirjautumaan) lainkaan.
Tillariina K. sanoi…
Häivähdys, tietosi on lohduttava, vaikka ei mukava.Toivottavasti Blogger alkais taas kunnolla pelittään!