Selfie


Piti vähän huvitella perjantain ratoksi kännykän "Nokia Glam Me"- ohjelmalla. Sillä vanhempikin täti uskaltaa ottaa selfien. Se mm. parantaa ihonväriä, suurentaa silmiä ja piilottaa pahimmat lommot. Mun kaulassa on vähän jotain ihottumaa ja eihän se tuossa kuvassa näy yhtään! Posket ovat kuin kuun kraaterit normisti, isojen ihohuokosten vuoksi. Nyt ne näyttävät melkein sileiltä. Kuvat ovat epätarkkoja, sillä mun kädet tärisee aina kun mä kuvaan kännykällä. Se laukaisunappi on jotenkin hankalassa paikassa. Tuo ohjelma kantsii kyllä ladata, jos on Nokian luuri.

Ostin eilen "loman" kunniaksi itselleni hopeisen pantakorun. Saman sarjan (Lumoava) korun ostin joulukuussa tyttärelle synttärilahjaksi, mutta hän ei siitä omastaan niin välittänyt, vaikka olisi voinut sen käydä kyllä vaihtamassakin mieleiseensä. No, kyselin että ottaisko mieluummin tuon mun korun ja vähän niinkö siltä vaikutti eilen illalla tilanne. No, minulla ei oo vielä mitään korua kaulassa kun ei oo hän ihan varma vielä. Maanantaina minulla on töissä kuitenkin jompi kumpi. Tänään piti näitä kuvia ottaa senkin takia..., että ostin eyeliner-tussin. Minä siis piirsin itselleni aamulla silmät! Eka kokeilu ei oo ehkä ihan vielä paras mahdollinen. Sanotaanko, että 7- tasoa! Harjoittelu tekee mestarin. Löysin illalla Youtubesta tosi hyvän opastusvideon, kaikkea sieltä löytyykin! Niin ja laitoin mä ripsiväriäkin, jota muistan laittaa kerran kuussa normisti.

P.S. Se ohjelma ottaa kuvat sillä kännykän etukameralla, joka ei oo tietty niin laadukas kun varsinainen, mutta ihan riittävä tällaisiin otoksiin nyt kumminkin.

Kommentit

Wau, hienot kuvat. Kiitos vinkistä, osaisinkohan minäkin ladata tuon ohjelman ;) Mulle täytyy kyllä olla toooosi pätevä ohjelma. Juutuupista kyllä löytyy kaikkea, voi opetella soittamaan, laulamaan, leikkaamaan hiukset itse tai tekemään mitä tahansa. Hämppälinnassahan on hyvä mainetta saanut meikkikoulu. Toimii tällä hetkellä Muotokampaamossa, mutta huhujen mukaan on aloittelemassa lähitulevaisuudessa itsenäisesti siinä ihan keskustassa ;)
Kirsti sanoi…
Hienot kuvat. Harmi kun mulla on tuomonen nooan aikainen puhelin. Ei edes kameraa ole siinä :)

Tosi hyvin sopii tuo vihreä väri sulle :)
Tillariina K. sanoi…
Meikkikouluun...tulisi varmaan tarpeeseen! :) Ehkä mä odotan kuitenkin, että keksitään sellainen meikkikone, johon vaan aamulla tällätään naama ja se värittää sun pärstän ja pakkeloi.

Äitini väitti aikoinaan ( kun olin jotain 15-v.), että minulle sopii vihreä. Sen jälkeen en käyttänyt sitä väriä ainakaan 30 vuoteen. Nyt löytyi kaksi neuletta alennusrekistä ja vihreää...Parantunut siis murrosiästä viimein!
Piupau sanoi…
Tuo viimeinen kommentti naurattaa! Nytkö jo murkkuikä ohi?
Ihanat kuvat! Ja vihreä todella pukee sinua!
Matkatar sanoi…
Oletpas niin pirteän ja nuoren näköinen, ei uskoisi että sinulla on niin isoja lapsia!
Marru sanoi…
Siel ollaan niin kauniina!
Mein teini etti tällä viikolla videoo netistä, et miten saa parhaitn piilarit pois... nyt sujuu jo tosi hyvin harjoittelut :))
Oikein mukavaa viikonloppua!
Beate56 sanoi…
Kauniita kuvia sinusta. Minulla on Nokia 925 ja opin käyttämään sitä, vaikken vieläkään kirjoita sillä viestejä yhtä nopeasti kuin entisellä näppäinpuhelimella. Ja puhelinta saa ladata jatkuvasti, että miten sen kanssa reissussa pärjää. Joskus meinaa mennä hermot noiden erilaisten piuhojen ja laturien kanssa. Oliskohan sittenkin pitänyt ostaa seniori Doro :).
Anne sanoi…
Todellakin onnistuneita kuvia - ja hyvin sopivat värit! Onko sun tukka aiemmin ollutkaan noin tumma?
Tillariina K. sanoi…
Anne, mä sanon kampaajalle, että laita tummaksi. Se tarkoittaa nykyisin lähes mustaa! Ennen oli punaisen ruskea.
Pasi Lepola sanoi…
Hahaa, hyvä hyvä, ihan oikea selfie. Näitä on instagram täynnä, mutta harva niistä on (ottaen huomioon tärisevä käsi) noin laadukas. :)