Kanadanhanhia


Kun juhlat oli juhlittu, niin siinä klo 18.30 mies kertoi lähtevänsä lenkille Tervaniemeen. Kyseli, lähdenkö kuvaamaan samalla. Minua ei tarvitse kahdesti pyytää. Sää oli varsin epävakainen. Tummia pilviä taivaalla ja lämpötila +14 C. Minulla oli muovipussi siltä varalta, että sataakin ja kyllä sitä vettä hieman niskaan tuli. Juuri ennen sadetta sain napattua nämä lintukuvat.


Aika söpöjä lapsia on kanadanhanhilla. 


 Ihan pieni auringonpaiste olisi tehnyt terää, mutta aina ei saa mitä tahtoo, eikä edes joka kerta. 
Jostain syystä ajattelen, että äiti on tuossa edessä ja isä takana. Ehkä sen hienoisen kokoeron vuoksi.



Kommentit

Minttuli sanoi…
Oi kuinka ihania poikasia ja ylpeät vanhemmat. Kävipä sinulla tuuri kun nämä tapasit ja sait hienot kuvat:)
Virpi sanoi…
Ihania kuvia! Kivasti tulee valo.

Onnea vielä äidillekin!
Marika sanoi…
Yksi tuttu oli juuri käynyt Korkeasaaressa ja olivat pelänneet kun hanhivanhemmat olivat olleet hyvin murisevaisia jälkikasvuaan suojellen :)

Lemmikkeinäki pidettävät hanhet ovat etenkin vieraita kohtaan hyvin uhoavia, etenkin keväällä. Olen miettinyt, että sellaisia kun vielä hankkisin tuonne pihalle, niin ei uskaltaisi kukaan tulla enää kylään :)
Hei!
Tosi hienoja kuvia olet saanut hanhista :-) Minäkin olen seurannut lähistöllä olevaa hanhipariskuntaa ja heidän lapsosiaan, muutaman kuvankin olen räpsinyt. Meilläpäin oli poikasia aluksi kolme, mutta yksi katosi jonnekin :-( Nyt on siis kaksi jäljellä...
Todella hienot värit ja muutenkin kun katselin kuviasi, todella upeita kuvia :-) Kiva blogi!