Sama oksa, eri lintu


Tuo keppi on suoraan talisiemenköntsän alapuolella. Siinä istuu usein porukkaa odottelemassa omaa vuoroaan. Oksasakset ei olisi haitaksi ottaa mukaan ja hieman karsia isompia puskia. Saisi linnuista parempia kuvia. Tämä on niitä harvoja hyviä paikkoja!

Täytyy sanoa, että on tosi mukavaa olla lomalla! Enkä mä kaipaa erityistä viihdykettä kun nyt saa nukkua pitkään, syödä hyvin ja valokuvata! On mulla pari kotityötä odottamassa. Meinaan käydä läpi meidän pyyhkeet ja lajitella sieltä pois ihan hirveimmät! Ei huvita enää mitkään Muumi-pyyhkeet tms., jotka 15-20 vuotta vanhoja ja palvelleet jo pitkään! Sen jälkeen siirrän liinat pois mun vaatekaapista, saan omille vaatteille lisätilaa.


Kommentit

Huopalintu sanoi…
Nätit siniset taustat tipuilla. Mukavaa lomaa. Ainakin ihan nätit kelit on nyt kuvailla :)
Minttuli sanoi…
Upeat kuvat tinteistä! Banneri on niin ihana!
Katinka sanoi…
Kauniit kuvat linnuista! Minun pitäisi tehdä tuo ihan sama inventaari pyyhkeille ja ennen kaikkea lakanoille. Saatiin joulupukilta uusia lakanoita joten vanhoja ja haperoita joutaisi pois. Olen kuullut että jotku eläinhoitolat ottaisivat mielellään niitä vastaan, pitääkin selvittää. Ihanaa sunnuntaita <3.
JPK sanoi…
Hyvät kuvat. Varsinkin tuo alin on mahtava. Miten saatkin ne poseeraamaan noin hyvin. :)
Äityli-Mummo sanoi…
Voiha palleroiset, on ne vaa nii nättejä <3 Nauti lomasta, kauniist ilmoist !