Leikkisä sisilisko




Ensimmäinen kuva on otettu pokkarillä ja muut järkkärillä. Tämä sama sisilisko tuli kolme kertaa mun luokse kuvattavaksi. Ihana päivä tänään, kyllä tätä on odotettu. Sai nukkua tarpeeksi, hyvää ruokaa, valokuvausreissu ja nyt illalla lisää herkkuja!

Kommentit

Tiitsa sanoi…
On sinulla ollut hyvä päivä tosiaan. Nyt vielä sisisliskokin ja noin mielettämän hyvät kuvatkin vielä. Ilta jatkukoon samaan tapaan ;))
Askartelin itte sanoi…
Kivalta kuulostaa päiväsi. Ihku on sisiliskokin:)
Vikki sanoi…
Sisilisko on niin symppis. Onkohan tämäkin jossain elämänsä vaiheessa joutunut luopumaan hännästään pelastautuessaan kun se näyttää jotenkin lyhyemmältä kuin normaalisti.
Mukavaa viikonloppua!
Olipa mukava sisilisko. MInä en ole nähnyt tänä kesänä ainuttakaan, ja ikinä en ole saanut kuvattua :( Hyvät kuvat oletkin saanut ;)
M. Metrossa sanoi…
Jotenkin mä ajattelin, että Suomessa on melkein jo lunta ja pakkasta! :D Ei vissiin kuitenkaan!
Tillariina sanoi…
M.Metrossa: Ei nyt vielä, onneksi! Iskisi sitten kyllä melkoinen depis. Mun puolesta lumet saa taas tulla justiinsa viikkoa ennen joulua kuten viime vuonna!!
Pasi Lepola sanoi…
Vaikka yöt ovat jo viileitä, niin päivällä oli ilmeisesti sen verran lämmintä, että sisiliskokin innostui liikkumaan. Pakkasyöt kun tulevat, niin on sisiliskon aika pikku hiljaa painua horrokseen. Tuo viimeinen kuva on näistä minun suosikki.
Hienoja sisiliskokuvia. Päiväsi kuulostaa mukavalta. Minullakin oli tosi kiva päivä eilen sienimetsässä ja saaliista nauttiessa.
Matonkude sanoi…
Kiva sisilisko ja upeat kuvat muuten siitä onnistuit saamaankin.
Tosin eihän se ole ihme kun olen kesän mittaan saanut jo tottua upeisiin kuviisi!
Juliana sanoi…
wow! beautiful!!!
amazing skin!

xoxo, Juliana
[pjhappies.blogspot.com]