Unohtunut kuva!


Silloin jokunen aika sitten kun olin kuvaamassa Ankkalammella mun uudella digipokkarilla, niin jäi tämä kuva julkaisematta. Laitan sen enempi itselle tänne talteen kun ei koskaan tiedä milloin tietokone levähtää ja kerran taas jää kaikki kuvat sen uumeniin. Juu, pitäisi ne tallentaa johonkin muuallekkin, mutta en vaan saa aikaiseksi! Ei sen puoleen, hyvin mun läppäri vielä toimii. Knok,knok,knok!! Asetukset olivat kamerassa miten sattuivat, mutta kuvalla on se merkitys, että olin tuota korentoa niin kovasti yrittänyt kuvata aiemmin. Nyt sitä pystyi melkein koskettamaan. Se veteli viimeisiään näissä kuvissa.

Kommentit

Hyvin on korento maastoutunut!
Askartelin itte sanoi…
On hyvin maastoutunut korento. Ensin katsoin että kantohan se siinä:) Hyvä kuva.
Pasi Lepola sanoi…
Todella hieno kuva, kuin suoraan Terra Nova -tv-sarjasta tai Avatar -elokuvasta. Parasta tässä on se, että tämä tuo hyvin esiin korennon suojavärin ja kuvioinnin merkityksen.

Kyllä minä suosittelisin, että vedät varmuuskopiot heti tietokoneesi valokuvista! USB-kovalevy ei maksa paljoa, mutta säästää sinut tuskalta, joka koittaa, jos tietokone hajoaa. Varsinkin nyt, kun kerran menit sanomaan nuo maagiset viimeiset sanat: "Juu, pitäisi ne tallentaa johonkin muuallekkin, mutta en vaan saa aikaiseksi!"

Itse vedän varmuuskopiot viikoittain googlen pilveen ja vuosittain USB-levylle.
Harakka sanoi…
Kannatti laittaa kuva tänne, onkin hieno otos korennosta!
Mä kanssa muutaman kuvan onnistuin kesän aikana korennosta saamaan.