Sorsalapsia ja äiti


Tämän äippäsorsan kanssa tässä tehdään diiliä, että jos mä annan mun sämpylästä vähän evästä, niin saan kuvata hänen lapset! Kaupat tuli!


Siinähän nelikkö nätisti rannalla istuu ja ovat varuillaan, että mitä tässä seuraavaksi tapahtuu. Nämä olivat jo isoja lapsia. Vähän vaan selkäpuolella untuvia. 


Siinä se selkäpuoli! :)


Pari kertaa kävivät uimassakin. Paikalle ilmestyi mun sämpylän houkuttelemana sorsapariskunta, jolla ei ollut lapsia. Äippä komensi lapset veteen ja kävi antamassa huutia vieraille. Sitten lapset tulivat takaisin maihin.


Liian söpöjä!


Olishan näitä kuvannut vaikka kuinka kauan aikaa, mutta paikalle oli tulossa isä kahden pienen lapsen kanssa, joten kuvausrauha oli katoamassa, ehkä myös poikaset. Äiti oli aika tarkka niiden kanssa ja hyvä niin.


Tänään on sitten se mun synttäripäivä. Tasaluku 50 vuotta on nyt saavutettu, jotain puolisen tuntia sitten (muistaakseni). En vietä mitenkään kyseistä päivää, yksi muiden joukossa.

Kommentit

Marika sanoi…
Onpas jo isoja sorsalapsia! ♥

Aika menee kamalan nopeasti, minä kun kävin Aulangolla viimeksi niin siellä vasta oli pariutumismenot meneillään - ja minusta tuntuu että se oli ihan ÄSKEN :)
Tillariina K. sanoi…
Löysin mä poikueen, jotka olivat alle viikon ikäisiä! Siitä sitten huomenna! :)
Marru sanoi…
On ne vaan ihania ja upeat kuvat oot heistä saanut... kyllä kannatti sopii diilistä :D
Häivähdys sanoi…
Aivan liian söpöjä!! Voi kun voisikin tehdä tuollaisia diilejä useamminkin :)

Oikein paljon onnea syntymäpäivän johdosta näin jälkeenpäin!