Puusteja!


Fb:ssa useammassakin paikassa kailotettiin, että tänään 4.10. on korvapuustipäivä! No, kun mun piti kurvata tänään Siwan kautta, niin eipä sitä voinut muuta kun todeta, että korvapuustia niinkö olis jo! Itseasiassa Pågenin puusteja mainostettiin ihan pihamainoksessakin. Ihminen on heikko! En mä kyllä jaksa viikolla leipoa, siis Kotiuunin tuotteita tällä kertaa. Omatekoiset ovat paljon parempia, mutta kyllä näitäkin söi.

Kommentit

Harakka sanoi…
HYvän näköisiä ainakin ovat, mutta eihän kotitekoista mikän voita!
Marru sanoi…
Herkullisia puusteja! Minä kun kotosalla nyt oon, niin pyöräytin ihan itse pullat :)
Saraheinä sanoi…
Nyt alkoi tekemään mieli korvapuusteja!
Pessi sanoi…
Slurps! Arvaa tuliko pullanälkä? Jep! Kuvasta aistii ihanan pullantuoksun! Kotitekoiset ovat niitä parhaita, mutta pakastepullia kokeilleena... toimivat! =)
Harry Kalenius sanoi…
Noinhan se käy näppärästi. Eiku herkuttelemaan;)
Tuula sanoi…
Tama korvapuustipaiva on mulle ainakin ihan uusi juttu.
Pasi Lepola sanoi…
Mekin syötiin eilisen korvapuustipäivän kunniaksi parit korvapuustit. :)
Tellu sanoi…
Mä unohdin ostaa korvapuustit ko. päivänä, joten söi niitä "päivän myöhässä".