Lääkärissä käynti


Liittyykö tämä fasaanitytteli mitenkään mun lääkärissä käyntiin? Ei liity.  Tunnen vaan itteni yhtä älykkääksi kun tuo tipu on elikkä aika simppeli, pimpeli-pom. Ihan kiva lääkäri, sain droppia useampaakin. Hän neuvoi ja kuunteli kiitettävästi kaikki vaivani. Jotenkin minulle vaan järkyttävän vaikeaa tuo lääkäriin meneminen. No, joitakin huonoja kokemuksia ja minä annan niiden sumentaa koko touhua. Silmä-, korva-, kurkku- ja nenäongelmiin tuli kortisonia ja antihistamiinia. Lisäksi kortisonia tuli käsi-ihottumaankin, joka puhkesi 3 vuoden jälkeen uudestaan. Mä toivon, että tässä pian kuulee, näkee, ääni kulkee ja nenäkin pysyisi kuivana. Ääni on pois vaan töissä, joten tässä voi jo taas laulaa...jos tahtoisi. En tahdo.

Kommentit

mustakissa sanoi…
Minustakin tuntuu, että olen aina kerännyt varsin kattavan listan siinä vaiheessa, kun saan aikaiseksi mennä lääkärin pakeille. Ja aina jotain unohtuu. Ja aina olen jostakin vähän pettynyt. Ja eri mieltäkin lääkärin kanssa. Useimmiten siitä, että he haluavat hoitaa oireita ja minä haluaisin syyn selville, jotta pääsisin olemaan hoitamatta oireita....
Semmosta se on, mutta vähän hanhi olo siellä tulee(joo, joo, tunnistin kyllä linnun, ei ole hanhi ei....)

Mutta hyvä jos sait apua ja saat itsesi kuntoon. Toivottavasti töissä ei ole mitään sisäilmassa, jos siellä ääni uupuu...
Vikki sanoi…
En nyt halua olla mikään pahanilmanlintu mutta ei kai siellä työpaikalla ole homeongelmaa, meillä kun on niin se asia vie ääntä käheäksi.
Tillariina K. sanoi…
On varmasti hometta hajusta päätellen ja tutkimuksia on tehty siellä ja täällä. Juuri tänään työkaverin kanssa puhuttiin, että pidetään hengitystä kun mennään aulaan. Se lemu on niin karmea. Oireita on, siitä ei pääse mihinkään. Työpaikan vaihto ei paljon auta kun tervettä rakennusta on tosi vaikea löytää. Vanhoja tiloja rempataan sieltä mistä on ihan pakko. Yhteen työpisteeseen sain jo kiellon mennä, mutta kun niitä puhtaita tiloja ei oikeastaan ole.
Susanna sanoi…
Hyvä, että menit lääkäriin. Toivotaan, että työtilaongelmasi ratkeaisi jotenkin.
Saara sanoi…
Hyvä kun menit lääkäriin! Minä aina välttelen moista viimeiseen saakka - kun olen niin urpo etten halua tietää mitään ikävää... Mutta kiitos siis edellistenkin postaustesi upeista kuvista, en ole oikein ehtinyt kommentoimaan vaikka joka kerta käyn ihailemassa! Kadehdin vähän sitä, että sinä olet osannut ottaa kameratekniikat kunnolla haltuun! Upeaa! Minä laiskana vaan olen pysähtynyt kehityksessäni.