Kuvaton postaus...

Alunperin suunnittelin, että lähden hyvin nukutun yön jälkeen heti aamupalan jälkeen kuvausreissulle tuonne järven rantaan, vaikka tiedän sen etukäteen olevan todella masentavan paikan. Ei siis pysty ottamaan mitään seesteisiä rantakuvia tms. Laitoin perjantaina nukkumaan jo klo 21.30. Olin todella väsynyt. Heräsin klo 8 aamulla. Kiva juttu. Ajoissa ollaan. Odottelin kyllä sen vertaa, että tytär oli syönyt aamupalansa, sillä mä en oikein kestä näitä sporttaajien ruokien näkemistä. Puuroa, jossa seassa raejuustoa ja sokeritonta mehutiivistettä, jotain proteiinijauhetta, kitkerän hajuista pikakahvia jne. Lisäksi siellä paistettiin jotain, että käry oli aika ikävä. Jostain syystä liesituuletin ei mene koskaan päälle. No, sitten tapahtuu jotain...ei siitä enempiä, fiilikset aika pakkaselle. Kestää hetken, ennen kun toivun. Sitten vihdoin syömään. Vielä olen lähdössä kuvaamaan. Ulkona aika sankka sumu. Syön tuhdin aamupalan, että jaksan kävellä huonossa säässä. Sataako siellä? Niin märän näköistä. Menen takaisin sänkyyn. Fiilis laskee kokoajan. Klo on pian 12. Sitten mä päätän, että en lähde minnekkään. Yksi kuvaajatuttu juuri sai kameransa kasteltua ja se oli sen aparaatin loppu. En ota minkäänlaista riskiä. Lisäksi potuttaa ihan hirveästi. Mä en tee tänään yhtään mitään....Huomenna uusi päivä, todennäköisesti aivan samanlainen, vaan jos mä siitä elvyn jotenkin! :)

Kaikesta huolimatta...Hyvää viikonloppua!

Kommentit

Häivähdys sanoi…
Nyt vaan laiskottelet kaikessa rauhassa ja keräilet energiaa hyvien päivien varalle :) Mukavaa viikonloppua!
Pirkkoinkeri sanoi…
On siellä ulkona niin kosteaa ja pimeää, ettei ihme, jos sekin osaltaan vie mielen matalaksi.
Cheri sanoi…
Tuttuja tuntemuksia :) Olen päättänyt lähteä retkelle, yksi ja toinen asia viivyttää ja sitten huomaan, että on jo liian myöhäistä = pimeää. Tänään kävin ulkona ottamassa pari kuvaa ja kun laitoin kameran pöydälle sen alle muodostui vaarallisen näköinen lammikko, mutta kyllä tuo vielä tuntuu toimivan. Mukavia lepohetkiä!