Uudet mukit!


Paikallinen marketti kauppasi näitä Taika-astioita -30% alennuksella, joten viimein sain uudet teemukit ostettua. Nyt vaan harmittaa kun ostin 4. Pitää ostaa kaksi lisää. Ne näyttivät kaupan kirkkaissa valoissa jotenkin haljuilta. Kotona värit ovat kauniit. Mun himotti punaisiakin, vaan ei ne ehkä kesällä niin nappaa. Sinistä ei ollut myynnissä ja mustavalkoiset ei vaan oo mun juttu. Tämä mukikuume alkoi siitä, että fb:ssä oli sellainen mukihaaste. Plääh...hävetti laittaa kulahtaneita, vanhoja ja rikkinäisiä mukeja näytille. Sopivasti tuli nyt tämä tarjouskin. Joskus tarvitsee katsoa asioita toisen silmin, niin huomaa puutteet paremmin.

Harmittaa kun tämä mäkkikone ei tule toimeen mun Lumian kanssa. Se ei löydä kuvia. Olen ladannut sellaisen yhteensopivuusohjelmankin, vaan ei se paljon auta. Sain vain tämän yhden otoksen ulos, joten paremmat jäivät kännykkään. 



Kommentit

Marru sanoi…
Kauniit mukit!
Kauhistelin kanssa oman kahvikuppihaasten kanssa, mutta kyllä ne kupit sit löyty :)
Anne sanoi…
Heh, siitä tulikin sitten kallis haaste :D
Tillariina K. sanoi…
Anne, se oil sun syytä koko juttu! :)
Pasi Lepola sanoi…
Meiltä löytyy myös tuollainen ja mustavalkoinen. Suosikkikuppejani kahvin juontiin, riittävän isoja ja kahvi maistuu niistä erittäin hyvältä.
Matkatar sanoi…
Noita Taikoja minäkin olen aina himostellut -ne ovat upeita! Minulla on kyllä Korento -sarjan kuppeja (ja jotain muitakin) joten tarvetta ei varsinaisesti olisi. Mutta ehkä 1 tai 2 joskus... :D
seita sanoi…
Hyvä valinta, valkea Taika on kaunis.
Sussi sanoi…
Taika -sarja on kaunis
Irma sanoi…
Kauniit ovat taikakupit :)
Anne sanoi…
Sorry ;)