Hämärässä


Julkaisen tämän kuvan viherpeiposta, vaikka tausta on aika levoton. Yritin tuota kepakkoa saada nätisti pois kuvankäsittelyllä, mutta ei sitten hermo kestänyt. Olkoon kun ei suosiolla lähtenyt. Tämä paikka on isojen kuusien keskellä, siis hyvin hämärä auringon paistaessakin. Jotain erilaista tunnelmaa tässä kuvassa on kun mun kuvissa tavallisesti. Jotain hieman synkkää...tai sitten mä vaan kuvittelen. 

Aamulla heräsin kuvitelmaan, että meillä liikkuu talossa joku ylimääräinen henkilö. Kuuntelin ääniä. Meillä ei polteta tupakkaa, mutta ulko-oven pieleen viime viikolla oli ilmestynyt tyhjä rasia. Onhan sen voinut tuoda tuuli, mutta Hämeenlinnassa ja Janakkalassa on liikkunut rosmoja, joten kai mä siksi oon vähän sätkynä... 

Kommentit

Anne sanoi…
Mä en näe kuvassa synkkää, vaan ennemminkin sadun- tai taianomaisuutta. Viherpeipon värityskin näyttää erilaiselta kuin kirkkaassa valossa.