Huvimajat


Viime kesänä rantareitin huvimaja maalattiin. Olin hieman ihmeissäni työn jäljestä. Vihreää oli valkoisten osien päällä. Maalia oli tosi paksulti toisissa paikkaa. No, joku oli sittemmin siistynyt jälkeä. Miten minulla on sellainen muistikuva, että aluperin se oli kellertävä väriltään. Luultavasti löytyisi vanhalta koneelta kuvia, vaan en nyt jaksa niitä kaivaa. Tämä on kuva on otettu viikko sitten. Nyt ei ole sateeseen menemistä.

Työasioiden kanssa oli melkoinen piinaviikko. 6 aika tuskaista päivää. Olin aika masiksessa, hyvä kun nukuin edes. Lopulta asia kuitenkin ratkesi, niin kun halusin. Tein vastaehdotuksen ja perustelin tiukasti, miksi alkuperäinen ehdotus oli kaikkien osapuolien kannalta todella huono. Annettiin ymmärtää, että asiassa ei ole enää neuvottelunvaraa. Sitä oli jo valmiina esitelty pomopiireissä. Erittäin tärkeää oli ensin saada oma lähiesimies ymmärtämään tilanne. No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Ehdin jo ajatella työpaikan vaihtoakin. Sain myös uuden tittelin.  Mä olen nyt vastaava (johtuu koulutustaustasta). Se tietää lisää töitä ja ei ainakaan tällä hetkellä parempaa palkkaa. Miten asiat voivatkin kääntyä viikossa pariin kertaan päälaelleen. Mä en tykkää tällaisesta kuitenkaan, että pitää melkein saada sydärit ja aivoinfarkti moisten juttujen vuoksi. Tämä olisi voitu välttää hyvin helposti. Jälkikäteen ihmetelty isollakin porukalla, että hommat meni näin.

Olihan minulla kuva siitä toisestakin huvimajasta...:)




Kommentit

Sussi sanoi…
Hyvä, että asia ratkesi. Mutta on sinulla ollut raskas viikko!
Irma sanoi…
Kurjaa kun tollaisia hässäköitä tulee
työrintamalla,kyllä se on hermoja raastavaa. Hyvä että kuitenkin sopu löytyi. Hienot huvimajat:)