Muistiongelmia



 "Mitä mun pitikään tehdä?"


"Se on juuri kielenpäällä..."


" Ei, nyt se karkasi mielestä!"


"Nyt polttaa, polttaa..."

Mä aloin nappaamaan B12-vitamiinia, että jos joskus jotain muistaisi. Tänään kauppaan lähtiessä sanoin miehelle, että muistuta kaupassa minua, että ostan uudet aurinkolasit. Pari kertaa olen ne unohtanut jo ostaa. No, kaupassa seisotaan ja mietitään...jotain piti muistaa, mutta mitä? Mies lähti haahuilemaan kaupan käytävää pitkin ja tuli aika voittajan ilmeellä takaisin. Oli nähnyt aurinkolasimainoksen ja muisti! 


Kommentit

Marru sanoi…
Voi... tuo ongelma alkaa olemaan niin tuttua...
Kivipellon Saila sanoi…
Onpa tuttu tilanne! Luulen ettei muistissa ole vikaa vaan on niin paljon muistettavaa nykyään, että päässä asiat jotenkin lokeroituvat ja avautuvat tilanteen mukaan. Mulla kävi samanlainen tilanne käsisaippuan kanssa :D
Susanna sanoi…
Muistilaput ovat kova juttu - jos muistaa ottaa sellaisen mukaansa ;-)
Sussi sanoi…
Tutulta kuulostaa!

Hienot kuvat!
Vikki sanoi…
Samoin, tutulta kuullostaa :)
Hienot lintukuvat!
Äityli-Mummo sanoi…
Muisti palailee pätkittäi :) WAU nitkä sudekorentokuvat, sinine kuva, vesillä urheilevat, lintunekkii muist mitä ol tekemäs, ei poikasil hättää mittää :D
Linda sanoi…
Beautiful birds! :)
Pasi Lepola sanoi…
Haha, osuvat kuvat, kaunis tausta. Vois melkein jo tämän perusteella alkaa syöttämään vitamiinia myös tuolle linnulle. :)