Liukkaille keleille


Olen haaveillut jo useamman talven nastakengistä. Ne ovat vaan todella kalliita.Tarjoukset ovat minua vältelleet, vaan nyt osui! Ensinnäkin kengät olivat ihan muutenkin tarjouksessa 129 € (norm. 169€). Lisäksi sain -25 %:n alennuskupongin. Sitten vaan jännittämään löytyykö kokoa. Laatikoita oli kaupassa pinossa, jotain 25...ja siis vain yhdet oli mun kokoa 36.5!! Äkkiä kassan kautta! Jäihän niille hintaa vieläkin 96 euroa ja risat. Toisaalta, jos kaatuu kameran kanssa, voi tulla hintaa sillekkin. Puhumattakaan omista vammoista, jos on huono tuuri. Kaksi kertaa oon vetänyt kuvausreissulla talvella ketoon. Ainoastaan kipeä takalisto on tullut elikkä vähällä olen selvinnyt. 16 hiilikuituista teräsnastaa löytyy pohjasta. Toivon mukaan näistä on useiksi vuosiksi iloa.

Kommentit

Tuulikki sanoi…
Onnea Tillariina uusille kengille, olivat todella hyvä ostos! Minäkin olen harkinnut tuollaisia, siinä ei raha ole hukassa. Minä olen kerran liukastunut suoraan selälleni ja kylkiluu murtui,enkä todellakaan tahtoisi kokea sitä uudestaan.
Anne sanoi…
Varmaan ovat hintansa arvoiset.
Kaarnikka sanoi…
Hyvät kengät ostit ! Viimetalven samanlaisilla popoilla tallustelin jo. Täällä rannikolla on jatkuvasti ns. pääkallokelit, kun lumi sulaa ja jättää jäljelle jäätikön, kyllä oli juhlallista tallailla näillä menemään. Samoin kun rannoilla kuvatessa liukkailla jäisillä kivillä, oli huomattavasti enemmän pitoa kun ennen. Mukavia ja turvallisia kuvausreissuja.