Pihalla monella tapaa...


Onpas nyt kuvausesteitä. Ensinnäkin sää. Taitaa tällä hetkellä tihuuttaa vettä ja toisekseen oon flunssasta toipilaana. Eilen aamupalan aikaan ryntäsin keittiön ikkunasta kuvaamaan närheä, joka pitkästä aikaa ilmestyi ruokinnalle. No, sen verran oli vielä voimaton olo, että pätkäisinkin itteäni teleputkella päähän kun yritin kaulanauhaa saada pois. Elikkä varsin hiljaista varmasti tulee olemaan nyt marrakuun ajan mun blogissa. Kuvia ja kuvauspäiviä kohtuullisella säällä nyt kuulutetaan, tietysti vielä viikonloppuun.


Kommentit

Katinka sanoi…
Pikaista paranemista, flunsat ei ole mukavia. Ja pian se sää varmasti muuttu, suuntaanjos toiseen =D. Mukavaa isänpäivää <3!
Sussi sanoi…
komeat närhikuvat! Täälläkin sataa jo toista päivää...
Huopalintu sanoi…
Kovin ei sää houkuttele, mutta aina se vähän piristää, jos ulos kameran kanssa pääsee. Olen kulkenuty päivittäin lammen ohi, jossa elää joutsenpariskunta. Aina kun olen meinannut lähteä kuvaamaan niitä, sataa tihuttaa. Pitäisi olla assari, joka pitelisi sateenvarjoa :)
Marru sanoi…
Pikaista paranemista ja toivotaan pilvien väistyvän auringon tieltä :)
Äityli-Mummo sanoi…
Nätti närhi. Sie saisit varmas mahtavii sumukuvia. Mie kiukkusi pokkarii, ku tulloo huonoi kuvia, nii sulho alko puhumaa kamera ostost, arvel et viijelsaal sais jo kunno kamera :D Koitaha selättää se flunssa, et pääset mei iloks kuvia ottamaa!
Paranemista toivotan myös!

Enkä voi sille mitään että nauroin ääneen sille että löit itseäsi putkella päähän. Kuulostaa niin mun touhulta kun vauhtia on aina pikkuisen liikaa...
Anne sanoi…
On tuo närhi vain kaunis lintu!