Siskolta paketti!


Siskoni esitteli työkaverinsa tekemiä sukkia ja mä tietty halusin myös sellaiset. Tässä ne nyt ovat, ihan mittatilauksena! NIIN ihanat! Minulla on usein suonenvetoa pohkeissa, jos hellittäisi kun kunnon lämpimät sukat jalassa. Annoin kolme inspiskuvaa värisävyistä, joista tykkään ja pyysin heidän valitsemaan niistä mieleisen ja laittavan sukat postiin kertomatta, minkä valitsivat! Mies haki samalla hakureissulla mun paketin ja pari omaansa. Olin hieman yllättynyt kun mun paketti oli isoin! No, paketissa oli muutakin kivaa! Nigellan jouluruokakirja, joulumusaa, piparkakkumuotti ja tiskirätti! Mun piti ottaa kuvat oikealla kameralla, mutta iski laiskuus ja nämä on otettu kännykällä! Siskoni kyllä tietää mistä mä tykkään! Enempi tässä on lahjoja kun oikeasti jouluna! 


Kommentit

Minttuli sanoi…
Ihanat sukat ja niin tarpeen nyt näillä keleillä!

Muuten, suonenvetoni loppui vuosia sitten kun aloin sýömään magnesiumia, ootko kokeillut?

Hyvää viikonloppua!
Sirpa sanoi…
Ihanat sukat, varmaan lämmittävät!
Kyllä siskot tietävät:)
Tillariina K. sanoi…
Minttuli, olen joskus kokeillut, vaan pitäisi ottaa tietysti säännöllisesti, vaan helposti unohtuu! :)
mustakissa sanoi…
Sulla oli nyt kyllä joulu etukäteen! Mahtavat sukat!
Äityli-Mummo sanoi…
Ihanat sukat, hyvät värit !
Tuija sanoi…
Upeat sukat! Tuollaisten neulomisesta haaveilen ja vähitellen sen myös toteutan. Iloista viikonvaihdetta! Tuija
Huopalintu sanoi…
Oi miten hienot sukat! Kyllä noilla tarkenee tököttää puskissa kameran kanssa :)
Ihanat sukat! Ja aivan ihana yllätys. Äiti lähettää mulle joskus yllätyspaketteja, ne on kyllä uskomattoman piristäviä.

Pitäisi vissiin laittaa iloa kiertämään, voisinkin tehdä siskolle jonkun pienen yllätyksen päivää piristämään. Kiitos vaan vinkistä, vai siskoasiko pitäisi kiittää. :)