Haaste, 11 kysymystä...ja vastausta!

 Uggla  
 kyseli tällaisia...

1.  Miten vietät vapaa-aikaasi?
     Luen, valokuvaan, nettailen, leivon, teen puutarhahommia, kudon sukkia, leikin kissojen kanssa...
2.  Mitä on elämässä vielä jäänyt tekemättä.
     Aikalailla olen kaikkea tehnyt, mitä olen halunnutkin!
3.  Pidätkö puutarhatöistä?
     Kyllä.
4.  Oletko mökki-ihminen?
     Minua ei saa mökille millään!  Onneksi ei tarvikkaan!!
5.  Tykkäätkö seurata maailman tilannetta ja politiikkaa?
     Jossain määrin.
6.  Oletko rauhallinen lököttelijä vai kiireinen puurtaja?
     Kumpaakin sopivassa määrin.
7.  Viihdytkö kotona vai haluatko vaihtelua elämään?
     Oma koti kullan kallis ja rakas! :)
8.  Mitä parisuhde sinulle merkitsee?
     Seuraa, seksiä ja sitoutumista nyt ainakin!
9.  Oletko itsekäs,vai asetatko muut etusijalle elämässä?
     Lapseni näkyvät menevän etusijalle elämässäni!
10.Oletko kiinnostunut itsesi kehittämisestä.
     Jos tällä tarkoitetaan opiskelua, niin kiitti riitti jo! Jos jotain sporttailua, niin mä tykkään mun
     äärimmäisen naturelleistä muodoista! Jos jotain "hengellistä/henkistä hömppää"niin, en ole!
 11.Oletko jalat maassa pysyttelijä vai haaveissa haihattelija.
     Enempi varmaan jalat maassa, ei oo ollut varaa haihatella!

   

En haasta tällä kertaa ketään eteenpäin uusilla 11 kysymyksellä! :)
Niin ja ei sitten kiitti enää tätä haastetta!
    

Kommentit

flora sanoi…
Kiitos nopeista vastauksista,puutarhaihminen minäkin olen,mutta mökillä en pitkiä aikoja viihdy.
Harakka sanoi…
Kivat vastaukset olit laittanut ja kiva olikin niitä lukea!