Tunnustusta!

  
Hyppysyllinen fantasiaa antoi minulle tunnustuksen!
Olen tähän jo kerran osallistunut, mutta kerta vielä kiellon päälle! 
Tunnustukseen kuuluu myös kertoa itsestään 7 satunnaista asiaa:
1. Inhoan syvästi siskonmakkarakeittoa, sellaista nälkää ei ole vielä ollut, että siihen soppaan lusikkani olisin laittanut! Kammo jäi kouluajoilta!!
2. Klassinen musiikki ei myöskään oo mun juttu. No, yksi italialaisen oopperan aaria on aika koskettava, olen kuullut sen yhden keittokirjan (italialainen) kylkiäisenä tulleelta cd:ltä, nimeä en nyt kyllä muista! Joku pajazzon aaria!? :) No, ehkä pari muutakin biisiä on ok., mutta enempi pop-musiikki kuitenkin!
3. "Opel - Wir leben Autos", se on mun automerkki!!
4. Mä voisin kölliä ammeessa vaahtokylvyssä vaikka joka päivä, harmi kun ei oo ammetta!! Lapsuuden kodissa oli. :)
5. En osaa lasketella, vaikka lapsena Ounasvaara oli ihan siinä kiven heiton päässä.
6. Ajauduin ammattialalleni kun yksi lukioaikainen kamu heitti asiasta läppää R-kioskin kulmalla ja kehuskeli menevänsä pääsykokeisiin. Pitihän mun sanoa, että mä kanssa! :) Tosin vasta seuraavana vuonna.
7. Yhden ja saman äijän kanssa pidetty yhtä syksyllä 28 vuotta! Järkyttävää!! :)

Tulipas avauduttua. Tämän saa napata ittelleen kuka haluaa. Alunperin pitäisi jakaa 15 bloggaajalle!

                                 

Kommentit

Pierre BOYER sanoi…
Congratulations !

Pierre
sirpa sanoi…
Hauskasti vastailit näihin kysymyksiin.
Käypä blogissani, siellä on toisenlainen haaste sinulle.

Mukavaa helatorstaita.