Iltakävely


Jotenkin ahdisti sisällä olo. Tempaisin ja lähdin vielä klo 19 metsään kävelylle. Yleensä minulle on kuvissa tärkeää realistisuus, oikeat värit ja valaistus. No, tällä kertaa heitin nämä rajoitteet nurkkaan. Varsin hämärää on jo siihen aikaan, mutta mä säätelin asetuksia, että nyt jotain näkyisi kuvissa. Metsässä on kyllä jo varsin "kuollutta". 


Nämä kuvat eivät ole kauniita, merkityksellisiä tai erikoisia. Joskus minulla on tunne, että kamera on mun kamu näillä yksinäisillä retkillä. Se katselee samoja näkymiä kun minä. Me jaamme ne yhdessä. Kuullostaa tosi yksinäiseltä touhulta ja sitä se ainakin tänään oli. Metsässä ei kuitenkaan yhtään tällä kertaa pelottanut, vaikka mitä lie mörköjä olisi voinut tulla vastaan! :)



Saniaiset ovat käpristyneitä ja enimmäkseen ruskeansävyisiä.


Jokin lintu lauleskeli metsässä. Sen ääni oli jotenkin kotoinen. Yhden koiranulkoiluttajan näin 50 metrin päässä. Hän kääntyi pois polulta kun näki minut. Aika idiootin näköistä touhua kuvata aika hämärässä varmaankin. Olisin minäkin varmaan kääntynyt pois. :)


Metsän tuoksu syksyllä ei oo mitenkään raikas tai hyvä. Ainakaan minusta.


Olispa viikonloppuna kaunis sää. Olisi niin kiva päästä päivällä valoisassa kuvaamaan.


Tänään maltoin olla poksauttelematta näitä jättipalsamin siemenkotia!

Kommentit

Sirpa sanoi…
Kaunis kuvasarja. Tykkäsin.
Minttuli sanoi…
Tykkään minäkin, tunnelmallista!
Saara sanoi…
Hienoja kuvia, Tillis! Etenkin eka ja vika ovat suosikkejani, vaikka tykkään kyllä kaikista. Ensimmäisessä on ihana tunnelma ja viimeisestä tulee mieleen heinäsirkat. Oikein oli tunnetta kaikessa! Tsemppiä viikkoon!
Emileitha/Tarja sanoi…
Minäkin tykkään että kauniita kuvia oelt ottanut.. minulla menee samoin kun kamera useinkin kaverina katsomassa tunnelmia..
Kirsti sanoi…
Hienot kuvat. Olen myös käyny metsässä kulkemassa, peräti kaks kertaa tänäpäivänä:)
marimeri sanoi…
Kuvat, kuin koruja !
seijastiina sanoi…
Mukavasti ne poksahteleekin, pitäsköhän minunkin :D
Kivoja kuvia.
Pasi Lepola sanoi…
Kirjoitit "Nämä kuvat eivät ole kauniita, merkityksellisiä tai erikoisia." Mitäkähän mää sitten keksisin, olin kirjoittamassa juuri noin. ;)
S sanoi…
Huokailen ihastuksesta! ♥

http://elamaakuvina.blogspot.fi/